FANDOM

When Pigs Fly
When Pigs Fly
Загальна Інформація
Дата Виходу: 27 вересня 2012 року
Кількість Рівнів: 45
Номер Епізоду: 3
Наступний Епізод: Flight in the Night
Попередній Епізод: Rise and Swine
Гра: Bad Piggies

 When Pigs Fly (укр. Коли свині літають) - третій епізод гри Bad Piggies (до виходу епізоду Rise and Swine був другим). Свині продовжують збирати частини карти, за допомогою якої вони збираються знайти яйця. Епізод складається з 45-ти рівнів, 36 з яких відкриваються в міру проходження гри, а решта 9 відкриваються після проходження певної кількості рівнів на 3 зірки. Транспортні засоби, які будують свині, пересуваються переважно по повітрю. Також на рівнях заховано 10 черепів, за знаходження яких гравцеві надається додатковий контент.

Сюжет

Король свиней, свиня-механік і свиня з веснянками приходять на пагорб, але яєць там немає! 

Свиня-механік знову зауважує через підзорну трубу яйця, і креслить на папері нову карту, однак Король вимагає, щоб її написали на чомусь більш твердому. І свиня з веснянками креслить її на дошці коробки, а потім намагається витягнути дошку ломом. Свиня не помічає на коробці напис TNT, і коробка вибухає. Наприкінці епізоду, зібравши карту, свині зрозуміли, що сині пташки їх розіграли (яйця були намальовані на лінзі підзорної труби).

Цікаві факти

  • Назва епізоду походить від англійської приказки "When Pigs Fly" (дослівно Коли свині полетять). Українським аналогом є: "Швидше рак на горі свисне."

Випадкова вікі