FANDOM

Utopia
Utopia
Загальна Інформація
Дата Виходу: 31 травня 2012 року
Кількість Рівнів: 30 рівнів
Номер Епізоду: 4
Наступний Епізод: Red Planet
Попередній Епізод: Fry Me to the Moon
Гра: Angry Birds Space

 Utopia (укр. Утопія) - четвертий епізод Angry Birds Space, який складається з тридцяти рівнів.

Опис

Тема цього епізоду - різного роду солодка їжа, включаючи желатинову субстанцію, від якої відскакують птиці і різні предмети, попкорн, льодяники, вафлі з сиропом, пончики, цукерки, яблука в карамелі. На тлі знаходиться фіолетове небо і кренделі. На екрані вибору планет, Utopia виглядає, як пончик c полуничною глазур'ю, покритий попкорном, льодяниками і цукерками. 

На останніх рівнях епізоду гравцеві доводиться знищувати не короля свиней, а жирну свиню, а на рівні 4-30 вона є дійсно великим і міцним босом.

Сюжет

При порятунку космо-яйця від Вусаня пропадає яйцестероід, і птахи вирушають на його пошуки. Космо-Ред використовує Убер-маску і знаходить яйце в системі Утопія. Там знаходиться Жирний свин, що поїдає яйце, яке йому принесли свині. Птахи прямують туди. Їм вдається витягнути яйце з нього, а побитий свин відлітає в іншу частину Утопії.

Ролики

Eggsteroids

Золоті яйця заховані на рівнях: 4-16 і 4-24

Цікаві факти

  • INGAME PLANET BASES 5
    У цьому епізоді планети виглядають по-різному: як пончик, як печиво, як шматок пирога з лаймом, як желе, як яблуко в карамелі.
  • До свиней добавилась анімація жування.
  • Рівень 4-20 нагадує емблему олімпійських ігор.
  • Це єдиний епізод, в якому бос вже встиг з'їсти яйце.
  • Якщо знищити Жирну свиню, то з неї вилетить яйце. Якщо знищити його, то можна отримати 500 очок.
  • Рівень 4-2 виглядає як більярдний стіл.

Випадкова вікі