FANDOM

The Big Setup
4 the big setup
Загальна інформація
Дата виходу 1 липня 2010 року
Кількість рівнів 42
Наступний Епізод Ham 'Em High
Попередній Епізод Danger Above
Гра Angry birds

The Big Setup (по-укр. Велика перебудова) - четвертий епізод оригінальної гри Angry Birds.

Сюжет

Свині приймають новий план викрадення: Вони крадуть не тільки яйця у птахів, а й їх самих. Але на допомогу йде Великий брат! Грати в цьому епізоді належить в основному Bеликим братом, так як інші птахи знаходяться в полоні, і іноді зеленою пташкою, яку Великий брат звільняє в першу чергу.

Тематика локації

Свині почнуть носити каски, що відповідно поліпшує їх міцність. Також на тлі будуть багато будівельних кранів.

Дія першої локації будуть проходити на тлі синього неба з жовтим відливом. Починаючи з рівня 9-13 небо «перефарбується» повністю в жовтий колір. На рівні 11-4 на тлі з'являються дерева (раніше на тлі були будівельні крани). А на рівні 11-8 дія відбуватиметься в нічному мегаполісі.

Золоті Яйця

  • Якщо набрати по три зірки на кожному рівні епізоду, відкриється додатковий рівень.
  • Золоте яйце для відкриття наступного додаткового рівня знаходиться на рівні 9-14 праворуч на пагорбі, в касці.
  • Інше золоте яйце знаходиться на рівні 10-3 у жовтій качці.
  • Наступне золоте яйце на рівні 11-15 позаду платформи, на якій встановлена ​​рогатка. Його можна дістати зеленою пташкою.

Цікаві Факти

  • Можливо, дія епізоду відбувається в Лівії, країні Африки.
  • Деякі рівні епізоду повторюють рівні трьох попередніх епізодів, тільки в них використовуються інші птахи, на свинях міцні головні убори, а на тлі знаходяться будівельні крани.
  • Дивно, що птахи не змогли зруйнувати клітку, адже Чорна Пташка могла вибухнути і  знищити її, хоча, можливо вона могла б і завдати шкоди своїм побратимам.
  • У заключному ролику нічого не сказано про звільнення яєць і птахів. Проте, швидше за все вони все ж були звільнені, оскільки вони з'явилися (і до цих пір з'являються) в нових епізодах і іграх.
  • Це перший епізод, де у свиней з'явилися Aксесуари.
  • Дивно, що в заключному ролику не з'явились інші птахи, навіть зелена.
  • На деяких рівнях цього епізоду присутній тільки один птах (це Bеликий брат), інших таких епізодів в грі немає.
  • На деяких рівнях епізоду Bеликий брат б'є блоки слабкіше а на деяких сильніше, що дивно.
  • У грі багато свиней носять каски в якості аксесуару. Каски свиней - найміцніший аксесуар. Його можна пробити тільки Теренсом, та й то якщо він до цього не вдарився об конструкцію блоків.
  • У заключному ролику The Big Setup у версії для PSP Король свиней не моргає, ймовірно через те що в PSP епізоди закінчилися.

Випадкова вікі