FANDOM

Tatooine
Tatooine
Загальна інформація
Дата виходу 8 листопада 2012 року
Кількість рівнів 40
Наступний Епізод Death Star
Попередній Епізод N/A
Гра Angry Birds Star Wars
Tatooine (укр. Татуїн) — перший епізод Angry Birds Star Wars, складається з 40 рівнів.

Спочатку події відбуваються на однойменній планеті з піщаними барханами. Потім з рівня 1-26 дія переноситься в космос, але також неподалік від Татуїна, а у міру проходження рівнів птахи починають все далі і далі відлітати від Татуїна, і наближатися до Зірки Смерті.

Ролики епізоду

Цікаві факти

  • Швидше за все, дія рівнів з 1-37 до 2-40 відбувається або на місці зруйнованої планети Альдеран, або при вильоті з Татуїна (про що говорить декорація рівнів з планетою Татуїн).
  • Деякі конструкції на рівнях цього епізоду схожі на конструкції з гри Angry Birds епізоду Poached Eggs .
  • Навіть у корабля Дарта Вейдера «Зоряний руйнівник» верхівка намальована у вигляді свині, а нижня частина у вигляді рота.
  • Так само, як і у фільмі, з Татуїна видно кілька сонць.
  • Будинки, які представлені у вигляді декорацій до епізоду, намальовані у вигляді свиней.
  • На рівні 1-16 конструкція представлена ​​у вигляді машини Джава.
  • В Зоряних війнах Татуїн — планета, покрита пустелями. Там люблять збиратися різні шахраї, авантюристи і контрабандисти. Більшість мешканців бідні, заробляють на життя фермерством або тим, що продають запчастини до різних пристроїв. На цій планеті виріс Люк Скайуокер.
  • За сюжетом фільму герої змушені повернутися на Татуїн, щоб звільнити Хана Соло з карбоніту. Лею захопить Джабба Хатт. Вона його задушить, а Боба Фетт мало не потрапить в пащу сарлакка.
  • На рівні 1-40 можна побачити Зірку Смерті.
  • Це перший епізод, дія якого відбувається на Татуїні, другий — Escape to Tatooine з гри Angry Birds Star Wars 2.

Випадкова вікі