FANDOM

Short Fuse
Short Fuse
Загальна інформація
Дата виходу 26 листопада 2013 року
Кількість рівнів 45
Наступний Епізод N/A
Попередній Епізод Red's Mighty Feathers
Гра Angry Birds

Short Fuse (укр. Коротке Замикання) - десятий епізод оригінальної гри.

Історія

Чутки про оновлення з'явилися 19 листопада 2013, коли в офіційний магазин Angry Birds була додана якась футболка, в описі якої говорилося про якоїсь нової здатності чорної пташки

Надалі, 25 листопада 2013 Rovio опублікували в Twitter повідомлення про прийдешній вихід нового епізоду. Сам епізод вийшов 26 листопада 2013, його назвали Short Fuse і в нього входило 30 рівнів. 4 березня 2014 вийшло оновлення, яке включало в себе останні 15 рівнів і нові аксесуари в епізоді.

Тематика і особливості

Фон темний. На задньому плані стоять труби, темні кущі, бочки. На пагорбах знаходиться знак «Небезпечно!». 

У Бомба з'явилася нова здатність (тільки в цьому епізоді). Замість вибуху, в різні сторони йдуть блискавки, які відштовхують блоки і б'ють свиней струмом. 

Також з'явилися колбочки з реактивами 3 видів:

  • Помаранчевий реактив - реактив надування. При дії реактиву свиня надувається, після цього здувається і зникає зовсім, приносячи при цьому 5000 очок. Аналогічний здатності Бабблза.
  • Синій реактив - реактив поділу. При дії реактиву свиня розпадається на три свині, при знищенні кожної з яких дається 5000 очок. Аналогічний здатності синіх пташок. Якщо розбити відразу кілька реактивів на одну свиню, то кожна розпалася свиня розділиться ще на три, і так далі, що принесе величезну кількість очок.
  • Рожевий реактив - реактив підйому. При дії реактиву свиня перетворюється на мильну бульбашку, поглинаючи блоки, навколишні свиню. Аналогічний здатності Стелли.

Відео

Bomb Bird stars in Angry Birds update - Short Fuse01:49

Bomb Bird stars in Angry Birds update - Short Fuse

Making of the Angry Birds Sphero-001:43

Making of the Angry Birds Sphero-0

Ролики

Золоті Яйця

У цьому епізоді тільки одне золоте яйце. Воно заховане на рівні 26-15 за підставкою для птахів, в значку знаку оклику, дістати його можна зеленою пташкою. При отриманні золотого яйця відкривається додатковий рівень.

Випадкова вікі