FANDOM

Rovio Entertainment
240px-Rovio Mobile

Rovio Entertainment (або Rovio Mobile, а також просто Rovio, вимовляється як Ровіо, в перекладі з фінського багаття.) - Фінська студія по розробці ігор, заснована в 2003 році. Спочатку мав назву Relude до 2005 року.

Штаб-квартира компанії знаходиться в місті Еспоо.

Історія

Relude заснували троє студентів з Гельсінського технологічного університету: Ніклас Хед, Ярно Вякевяйнен і Кім Дікерт після того як на фінському фестивалі комп'ютерної творчості Assembly при підтримки Nokia і HP перемогли з грою King of the Cabbage World.

У 2005 році Relude отримав свій перший раунд інвестицій від бізнес-ангела, і компанія була перейменована на Rovio.

У грудні 2009 року Rovio випустила гру Angry Birds, яка стала дуже популярною.

У березні 2011 року Rovio отримала $ 42 млн. У капітал венчурне фінансування від партнерів Accel, Atomico і Felicis Ventures.

У липні 2011 року компанія змінила свою назву на Rovio Entertaiment.

Історія ігри Angry Birds

  • Жаако Ісалліл(головний дизайнер)
  • Петер Вестербака(директор по маркетингу)
  • Сердар Согансі(мененджер веб-ігор)

У грудні 2009 року Rovio випустила гру Angry Birds - аркаду для iPhone. З тих пір серія ігор сумарно була завантажена більше мільярда разів, 25% з яких припадає на платні версії. Angry Birds стала найбільш продаваною грою в App Store.

У березні 2011 року Rovio отримала 42 млн доларів фінансування від Accel Partners, Atomico і Felicis Ventures. У липні 2011 року компанія змінила свою назву на Rovio Entertainment Ltd.

Також у 2011 році Rovio придбала студію мультиплікації Kombo.

У березні 2012 року Rovio придбала студію Futuremark Games Studio - підрозділ розробки ігор компанії Futuremark.

У 2012 році компанія планувала відкрити на території Китаю близько 100 магазинів, для боротьби з контрафактною продукцією Angry Birds (з 2011 року в місті Чанша діє піратський парк).

16 березня 2013 «Rovio» почала створення мультсеріалу за мотивами Angry Birds - Angry Birds Toons. Вже відзнято кілька серій.

Інші великі проекти

У липні 2012 року Rovio випустила гру Amazing Alex - головоломку для iOS і Android.

27 вересня 2012 «Rovio» випустила гру Bad Piggies - спін-офф серії ігор «Angry Birds», головними персонажами якої є бридкі зелені свині.

12 березня 2013 «Rovio» випустила гру The Croods. Гра за мотивами нового мультфільму DreamWorks Animation «Сімейка Крудс».

Ігри

Ігри серії Angry Birds:

Випадкова вікі