FANDOM

Rise and Swine
Rise and Swine
Загальна Інформація
Дата Виходу: 8 травня 2013 року
Кількість Рівнів: 45
Номер Епізоду: 2
Наступний Епізод: When Pigs Fly
Попередній Епізод: Ground Hog Day
Гра: Bad Piggies

 Rise and Swine (укр. Прокинься і будь Свинею) - другий епізод гри Bad Piggies. Містить 45 рівнів.

Cюжет

Свині сиділи і робили паски з піску. Можливо, у когось з них був день народження. Вони сумували, тому що не могли скуштувати справжнього пирога. У цей час повз проходив Свиня Шеф-Кухар і ніс торт. Свині учуяли запах торта і погналися за Кухарем. 

Вони наздогнали Шеф-Кухаря і збили його з ніг, через що торт розлетівся на шматки і їм доводитися збирати їх, щоб Король свиней не розсердився. 

Наприкінці Король лається на свиней, але вони дають йому прекрасний торт і Король свиней залишається задоволеним.

Цікаві факти

  • Назва епізоду походить від словосполучення «Rise and Shine» («Піднімайся і сіяй» або «Прокинься і співай»), але слово shine замінено на swine (свиня). 
  • З усіх епізодів гри він з'явився останнім, але з якоїсь причини був поставлений другим серед епізодів, а нумерація інших епізодів і рівнів змінилася. Також цей епізод не має ніякої сюжетної зв'язку зі іншими епізодами. 
  • За всіма епізодами Bad Piggies, включаючи цей, можна зробити висновок, що свині люблять триматися близько моря на пляжі. 
  • Цікаво, що ідея з колесами з присосками була придумана не Rovio, а фанатом з ніком ianxfour, виклав відео на YouTube. 
  • Дія епізоду відбувається рано вранці, про що говорить переклад «Прокинься і будь Свинею». 
  • У цьому епізоді з'явилися нові деталі, які раніше ніколи не з'являлися в Bad Piggies. Це колеса з присосками, коробка з боксерською рукавичкою і гак-присоска. 
  • Цей епізод вийшов через день після того, як його анонсували. Останнім часом це рідкість, так як епізод Market Mayhem з гри Angry Birds Rio не виходив 4 місяці після його анонсу. Це ж сталося з епізодом Angry Birds Seasons Abra-Ca-Bacon, який вийшов через місяць після анонсу. 
  • У цьому епізоді вперше з'явився Свиня Шеф-Кухар. Раніше цей персонаж ніколи не з'являвся в іграх. 
  • Це перший епізод, добре що закінчився для свиней. 
  • Це перший епізод Bad Piggies, де метою свиней не була крадіжка яєць, другий - Tusk 'Til Dawn.

Випадкова вікі