FANDOM

Red Planet
Redplanet
Загальна Інформація
Дата Виходу: 23 серпня 2012 року
Кількість Рівнів: 30 рівнів
Номер Епізоду: 5
Наступний Епізод: Pig Dipper
Попередній Епізод: Utopia
Гра: Angry Birds Space

 Red Planet (укр. Червона планета) - п'ятий епізод Angry Birds Space, який вийшов 23 серпня 2012. Імовірно, дія епізоду відбувається на Марсі.

Angry Birds Space Red Planet update coming soon!00:30

Angry Birds Space Red Planet update coming soon!

Cюжет

У вступному ролику показано, що злі птахи знаходять марсохід Mars Curiosity Rover. Свині теж бачать марсохід і розуміють, що його відмінно можна використовувати для викрадення яєць. Вони викрадають марсохід, і птахам доводиться їх переслідувати.

Ігровий процес

Планета Марс
На рівнях зустрічаються вогненні метеорити, які, подібно поп-корну, знищують все на своєму шляху. У цьому епізоді з'являються вулкани, від яких піднімається гаряча пара, який змушує птахів летіти в протилежному напрямку, незважаючи на гравітаційне поле. На рівнях зустрічається кілька невеликих червоних планет. Іноді на їх поверхні з'являються розколи, з яких випливає лава. Також зустрічаються шматочки кристалів, за знищення яких дається 3000 очок. Наприкінці епізоду треба знищити свиней, які захопили марсохід Curiosity.

Eggsteroids

В епізоді Red Planet також заховані бонусні рівні Eggsteroids, але вони відрізняються від попередніх епізодів. Їх тематика не пов'язана з відео-іграми, як це було раніше. Оформлення, музика рівнів нічим не відрізняється від стандартних рівнів епізоду Red Planet. На рівнях 5-3, 5-12, 5-18 та 5-28 заховані чотири марсохода, Viking Lander, Соджойнер, Оппортьюніті і Фенікс, які ведуть на відповідні їм епізоди Eggsteroids. Після проходження вони стають видні в меню, в меню вибору рівнів Eggsteroids з'являється нова сторінка. Якщо ви хочете дізнатися більше про марсоходи, натисніть на букву i поруч з їх зображенням або силуетом на екрані вибору рівнів, і ви будете перенесені на сайт NASA.

Ролики

Цікаві факти

  • У вступному ролику свині дуже схожі на короля, тільки вони без корони. 
  • У заключному ролику дуже добре видно Юпітер.
  • Якщо на екрані вибору рівнів доторкнутися до вогняного метеорита, то вибух змусить зірки на пройдених рівнях крутитися.

Випадкова вікі