FANDOM

Red's Mighty Feathers
Red's Mighty Feathers Экран
Загальна інформація
Дата виходу 3 липня 2013 року
Кількість рівнів 30
Наступний Епізод Short Fuse
Попередній Епізод Bad Piggies
Гра Angry Birds

Red's Mighty Feathers (укр. Могутні Пір'я Реда) - дев'ятий епізод оригінальної гри, про який було оголошено 17 червня 2013.

Історія

26 червня Rovio повідомили, що епізод вийде в липні і буде мати 15 рівнів. Вихід епізоду відбувся 3 липня 2013 року. Інші 15 рівнів вийшли 16 вересня 2013. При цьому після оновлення від 16 вересня друга половина вийшли рівнів є рівнями з класичним геймплеєм і входять в загальну нумерацію епізодів гри, а 15 рівнів, які вийшли раніше, мають інший геймплей, вважаються бонусними і не входять в загальну нумерацію епізоду.

Тематика і особливості

Бонусні рівні

На задньому плані з'являються пагорби і скелі з різними підйомними кранами і вишками , на небі пролітають свині в літаках і повітряних кулях. Також свині тепер не ховаються в будівлях , а пересуваються в транспортних засобах з об'єктів Bad Piggies ( також додані раніше що не з'являлися гармата, що стріляє яблуками , засмоктуюча установка , установка з мильними бульбашками , гума , яка може покривати транспорт і захищати його ( з'являлася в грі до цього) , повітряні кулі з гуми , люки , що рухають пушку і гуму шестерінки і механічні кріплення , що дозволяють блокам тулитися одне до одного і навпаки) , намагаючись вкрасти яйце , при цьому свині можуть вистрибнути з транспорту і понести яйце або просто втекти , а якщо яйце схоплено в транспорті то транспорт може трансформіроватся і поїхати у зворотний бік. У цьому (і тільки в цьому) епізоді у червоної птиці з'явилося особливе вміння - тепер при натисканні на екран , Ред стрімголов мчить до найближчої свині . Кількість птахів на рівні не обмежена ( грати можна тільки за Реда ) . У цьому епізоді по-іншому заробляються зірки - одна зірка дається за те , що яйце залишилося в гнізді , друга - за знищення всіх свиней , і третя - за використання певної кількості птахів ( Редів ) .

Класичні рівні

В класичних рівнях, які вийшли пізніше, у Реда залишилася його здатність, після активації якої він летить у вказаному напрямку. Крім цього тепер можна грати і іншими птахами, їх здатності не змінилися. Об'єкти, що з'явилися раніше, також з'являються на рівнях.

Сюжет

Ред охороняв яйця і в цей час повз гнізда пролітав Могутній орел, він кинув кілька своїх пір'я і о диво! У Реда з'явився навик! Несподівано свині викрадають яйця, але Ред разом з іншими птахами відправляється в атаку ...

Ролики

До бонусних рівнів

Для класичних рівнів

Цікаві факти

  • У цьому епізоді змінилося оформлення вступних та заключних роликів , тепер вони стали схожі на ролики з Angry Birds Friends .
  • Це третій епізод , на обкладинці якого зображена птах. Другий - Abra - Ca - Bacon ( птах видно тільки на Android). Перший - Wreck the Halls .
  • Здатність Реда нагадує здатність Лазерної птиці в Angry Birds Space і активатор Homing Bird .
  • Це перший епізод з рівнями , де будови свиней рухаються. Хоча подібний рівень таки вже був в одному із золотих яєць Angry Birds Friends .

Після цього епізоду змінився зовнішній вигляд свиней (як у Angry Birds Space ) .

8Як виявилося , яйце , яке охороняє Ред , дуже міцне - воно не розбивається навіть після падіння з дуже великої висоти і навіть при звільненні саме котиться і застрибує в гніздо. Можливо пташеня вже « пристосувався ».

  • Після оновлення з епізодом саундтрек гри змінився . Він став таким же як у Angry Birds Trilogy .
  • Це єдиний епізод оригінальної гри , де свині крадуть всього два яйця.
  • У цьому епізоді не можна використовувати Могутнього орла і здібності PowerUps . Можливо вони з'являться в майбутньому , але будуть також мати різні особливості .
  • Якщо в цьому епізоді знищити свиню , то замість окулярів з'явиться напис « Pop ».
  • У самому першому раунді показано як свині сидять за столом і хочуть з'їсти два яйця. У наступних рівнях столу немає - там показано як свині будують « авто ».
  • Це перший епізод з оригінальної гри , в назві якого є присутнім ім'я птиці.
  • Це перший епізод , де король свиней з'являється на самому першому рівні.
  • Якщо придивитися до Чака в трейлері поновлення епізоду , то можна побачити пов'язку з емблемою Rovio .

Випадкова вікі