FANDOM

Poached Eggs
1 poached eggs
Загальна інформація
Дата виходу 20 грудня 2009 року
Кількість рівнів 63
Наступний Епізод Mighty Hoax
Попередній Епізод N/A
Гра Angry birds

Poached Eggs (укр. Варені яйця) - перший епізод оригінальної гри Angry Birds. Має 63 рівня, і через це є найбагатшим за рівнями епізодом.

Тематика

Ніяких особливостей в оформленні елементів, окрім, мабуть рызних небес:

  • Локація 1: Небо голубого кольору
  • Локація 2: Небо салатового кольору
  • Локація 3: Небо жовтого кольору

Сюжет

Свині викрали у птахів яйця, з метою приготувати з них яєчню. Розлючені птахи, взявшись за рогатку, наздоганяють свиней і забирають яйця.

Золоті Яйця

  • Необхідно дійти до рівня 2-14, щоб стала доступна Біла Пташка. Далі треба зайти в меню допомоги (натиснути на паузу, а потім натиснути на значок знаку питання). З'явиться ролик, навчальний як стріляти птахами. Натисніть на галочку чотири рази, вам покажуть як грати білим птахом. На екрані замість звичайного яйця білого птаха з'явиться золоте яйце, натисніть на нього, і відкриється додатковий рівень.
  • Інший додатковий рівень відкриється, якщо знайти золоте яйце, яке заховано в пляжному м'ячі на рівні 2-2.
  • Наступний додатковий рівень відкриється, якщо набрати по три зірки в кожному рівні епізоду (тобто всього 189).
  • Ще один додатковий рівень відкриється, якщо доторкнутися до скрині на рівні 1-8, і написати на клавіатурі слово Open на ПК. На мобільних пристроях досить просто тицьнути на скриню.
    Angry Birds Poached Eggs All levels24:47

    Angry Birds Poached Eggs All levels

    Летсплей

Angry Birds Cinematic Trailer01:31

Angry Birds Cinematic Trailer

Трейлер оригінальної Angry Birds

Випадкова вікі