FANDOM

Pig Dipper
Pig Dipper
Загальна Інформація
Дата Виходу: 10 січня 2013 року
Кількість Рівнів: 30 рівнів
Номер Епізоду: 6
Наступний Епізод: Cosmic Crystals
Попередній Епізод: Red Planet
Гра: Angry Birds Space

 Pig Dipper (укр. Свинячий Ковш) - шостий епізод Angry Birds Space. Вийшов він 10 січня 2013 року.

Angry Birds Space Pig Dipper episode out now!00:50

Angry Birds Space Pig Dipper episode out now!

Опис

Тематика

Дія відбувається на невеликих кам'яних планетах, і на гігантських рибах (див. вище), які заповнені водою. На них можуть бути присутні різні морські рослини, корали, морські зірки. На тлі плавають величезні медузи.

Ролики

Сюжет

Король свиней краде яйце на зорельоті-підводному човні і відлітає в систему «Свинячий Ковш», де пірнає на одну з планет. Птахи пірнають за ним. У бою птиці підривають зореліт, і він падає на суху планету з системи. Там птахи перемагають Короля і забирають яйце.

Eggsteroids

Яйцероїд, який відкриває додатковий рівень Eggsteroids, знаходиться на рівні 6-24, дістати його нескладно.

Цікаві факти

  • Назва епізоду - «Свинячий Ковш» (Ковш - альтернативна назва Великої Ведмедиці), яке натякає на те, що в цьому епізоді є вода.
  • Цей епізод, як і всі інші епізоди в інших іграх, можливо, був затриманий через вихід Angry Birds Star Wars.
  • На рівні 6-29 до Жирної свині прикріплені дерев'яні деталі, що зробило його схожим на краба або восьминога.
  • Якщо Крижана птах замерзне у воді, то вона стане крижаним метеоритом.
  • Вогненні астероїди з епізоду Red Planet потухали у воді і не вибухали.
  • У цьому епізоді маска Лазерної пташки чорна, а не червона, як в інших епізодах.
  • На деяких рівнях можна знайти раковини з перлинами, за знищення яких дається 3000 очок.
  • У свиней з'явилася анімація затримування дихання.
  • Можливо, назва схоже з фірмою рідких цукерок Big Dipper. Хоча, ця фірма ніяке ставлення до епізоду не має.
  • Це єдиний епізод, де Теренс посміхнувся. Хоча, якщо бути точніше, він відкрив дзьоб від радості.
  • Цей епізод вийшов за 10-20 хвилин після того, як його анонсували, що останнім часом - рідкість.
  • Pig Dipper - остаточне назва епізоду; рання назва цього епізоду - Water Galaxy (укр. Водна галактика).
  • На рівні 6-30 Айсом можна заморозити Короля свиней.
  • Незважаючи на те, що Rovio порвало контракт зі Слешом, натискаючи на цей епізод, звучить його музика.
  • У вступному ролику у Лазерної пташки немає плаща, а на останній картинці видно хвіст

Випадкова вікі