FANDOM

Pig Bang
Pig-Bang
Загальна Інформація
Дата Виходу: 22 березня 2012 року
Кількість Рівнів: 30 рівнів
Номер Епізоду: 1
Наступний Епізод: Cold Cuts
Попередній Епізод: N/A
Гра: Angry Birds Space

 Pig Bang (укр. Свинячий вибух) - перший епізод Angry Birds Space, складається з тридцяти рівнів (демо-версія для ПК складається з п'ятнадцяти рівнів). 

Дія відбувається на планетах, які покриті кратерами, рослинами і овочами, а на тлі знаходиться сонце, зірки і хмари. У фінальному рівні необхідно битися з королем свиней в космічному танку. Щоб перемогти, гравець повинен лопати бульбашки з кам'яними брилами, щоб ті падали на танк і ламали його.

Сюжет

Птахи потрапляють в космос. Несподівано відкривається чорна діра, з якої вилітають свині в тарілках і збирають космояйца. Птахи встають на захист, однак з'являється Король з танком-місяцеходом. Починається битва, в ході якої птиці здобувають перемогу. Тоді король натискає на червону кнопку, і частина танка перетворюється на тарілку. Король, сміючись, з яйцем збігає в чорну діру. Птахи йдуть за ним.

Ролики

Eggsteroids

У Angry Birds Space на деяких рівнях заховані золоті яйця, при знищенні яких гравець переноситься на новий рівень Eggsteroids. У Pig Bang такі золоті яйця заховані в рівнях 1-9 та 1-20.

Цікаві факти

  • У назві епізоду використовується гра слів «Pig Bang» - «Big Bang». «Big
    Планета Pig Bang
    Bang» - «великий вибух», одна з теорій походження всесвіту.
  • Свині в початковому ролику дуже схожі на Короля свиней, тільки без корони.
  • На рівнях заховані космічні редиски, за знищення яких дається 1000 очок.
  • Це єдиний епізод Angry Birds Space, в якому у висновку показують комікс, а не просто фотографію переможеною свині, як звичайно.
  • Рівень 1-11 нагадує серце.

Випадкова вікі