FANDOM

Mine and Dine
Mine and dine 2
Загальна інформація
Дата виходу 16 червня 2011 року
Кількість рівнів 45
Наступний Епізод Birdday Party
Попередній Епізод Ham 'Em High
Гра Angry Birds

Mine and Dine (по-укр. Шахта і вечеря.) - Шостий епізод оригінальної гри Angry Birds.

Сюжет

Свині знову крадуть яйця і забирають їх під землю.

Тематика локації

На фоні з'являються гігантські валуни, блискучі коштовності, лопати, кирки і золоті самородки. За їх знищення дається 3000 очок. Іноді на стелі знаходяться сталактити, якщо в них потрапити, то вони впадуть вниз. Свині носять шахтарські каски.

Золоті Яйця

  • Якщо зібрати по три зірки на кожному рівні епізоду, відкриється додатковий рівень.
  • Також на рівні 15-12 заховано золоте яйце, після знищення якого також відкриється додатковий рівень. Воно знаходиться високо справа.
  • Інше золоте яйце знаходиться на рівні 16-9, також високо справа.
  • Наступне золоте яйце на рівні 17-12, в скрині з скарбами.

Цікаві Факти

  • Назва епізоду походить від словосполучення Wine and Dine (Вино і Вечеря), але в ньому використовується слово Mine (Шахта).
  • Король свиней з'являється не тільки у фінальному рівні.
  • У фінальних рівнях не відображається вусата свиня і шоломак.
  • У фінальних роликах свині тільки заходять в печеру, хоча тематика на рівнях як в печері.
  • У фінальному ролику Король свиней в Шахтарській касці, яку він не носив ні в одній локації. Її носила тільки Вусата свиня на одному з рівнів.
  • Це перший епізод оригінальної гри, в якій свині знаходяться у квадратних блоках-коробках. Щоб убити свиню, треба спочатку зруйнувати коробку. Хоча іноді, якщо її довго трясти, свиня вивалиться сама. Раніше свині в таких коробках з'являлися в Angry Birds Seasons.

Виноски

Випадкова вікі