FANDOM

Hoth
Hoth епізод
Загальна інформація
Дата виходу 29 листопада 2012 року
Кількість рівнів 40
Наступний Епізод Cloud City
Попередній Епізод Death Star
Гра Angry Birds Star Wars
 Hoth (укр. Хот) - третій епізод Angry Birds Star Wars . В цьому епізоді з'явилася Лея . Також тут з'являються нові вороги - розвідувальні дроїди , майноки , і нові види свиней-штурмовиків

В цьому епізоді у свиней з'явилися шагоходи AT-AT , проти яких найбільш ефективна принцеса Лея.

Сюжет

Після поразки у Зірки Смерті Дарт Вейдер послав розвідувальних дроїдів на пошуки повстанців. А коли пошуки увінчалися успіхом, сІтх примчав на Хот на своєму "Зоряному Руйнівнику" і послав знищити повстанців снігових штурмовиків і танки АТ-АТ . Повстанці, дізнавшись про вторгнення, приготувалися битися. Бій проходив в непростій обстановці - птахам при атаці заважав вітер. Зумівши ненадовго зломити сили ворога, база повстанців евакуювалася. А "босом" став "Зоряний руйнівник", який управлявся Максимілліаном Вірсом . Після руйнування корабля Вейдера, герої розділилися - Люку Скайуокеру належало полетіти на планету Дагоба і знайти там вчителя джедаїв Йоду, а Лея, Хан Соло і Чубакка, переслідувані флотом Імперії, догодили в астероїдне поле. 

В астероїдному полі погоня припинилася, але птахам довелося відбиватися від літаючих космічних мешканців - майноків. В кінці епізоду птахи перемагають самого жирного майнока і летять просити допомогу у ленд Калріссіан на Беспін в Хмарне місто .

Ролики

Цікаві факти

  • Якщо при вітрі вистрілити пташкою з рогатки, то її швидкість знизиться.
  • Точно невідомо як перекладається слово «hoth». Деякі вважають, що це опечатка від «hot» (рос. «Гарячий»), хоча дивно, що планета в цьому епізоді далеко не гаряча, вона крижана. Проте, можливо це просто назва, яке ніяк не переводиться.
  • В Зоряних війнах Хот - планета, покрита снігом, де цілий рік зима. Там базувалася армія повстанців після успішного знищення Зірки Смерті, пізніше їх виявила армія Галактичної Імперії.
  • В скупченні астероїдів є великі камені. Їх можна використовувати для руйнування будівель свиней. Якщо сильно вдарити по каменю, то він розділиться на 3 шматки.
  • В цьому епізоді вперше з'явилася ковзана поверхня. 

Випадкова вікі