FANDOM

Ground Hog Day
Ground Hog Day
Загальна Інформація
Дата Виходу: 27 вересня 2012 року
Кількість Рівнів: 45
Номер Епізоду: 1
Наступний Епізод: Rise and Swine
Попередній Епізод: Немає
Гра: Bad Piggies

 Ground Hog Day (укр. День Земляної Свині) - перший епізод гри Bad Piggies, в якому свині збирають частини карти, за допомогою якої вони збираються знайти яйця. Епізод складається з сорока п'яти рівнів, 36 з яких відкриваються в міру проходження гри, а решта 9 відкриваються після проходження певної кількості рівнів на 3 зірки. Транспортні засоби, які будують свині, пересуваються по землі. Також на рівнях заховано 10 черепів різних свиней, за знаходження яких гравцеві надається додатковий контент.

Сюжет

Свиня з веснянками і Свиня-механік несли на собі трон, на якому сидів Король свиней. Проходячи повз, Король свиней зауважив ящик з різними речами, а поруч з ним лежала підзорна труба. Свині вирішили заглянути в трубу, і раптово побачили на пагорбі яйця. Свиня-механік накреслив карту до яєць, в той час, як поряд з ним свиня з веснянками з цікавості вирішив включити вентилятор (який, мабуть, він дістав з коробки). Через що карта до яєць потрапила в лопаті вентилятора, і він розрізав карту на окремі шматочки, і порив вітру забрав їх геть (тому мета гри - це зібрати всі шматочки карти). Наприкінці епізоду свині збирають карту і йдуть на той самий пагорб, де раніше знаходилися яйця. Але їх там не виявилося ...

Цікаві факти

  • Назва епізоду є грою слів до свята День Бабака - справа в тому, що по-англійськи він називається Groundhog Day. Також епізод обновився новими рівнями якраз незадовго до дня бабака, навесні.

Випадкова вікі