FANDOM

Flock Favorites
Любимая стая
Загальна інформація
Дата виходу 22 липня 2014 року
Кількість рівнів 15
Наступний Епізод N/A
Попередній Епізод N/A
Гра Angry birds
 Flock Favorites (укр. Улюблена зграя) - бонусний епізод в оригінальній грі.

Сюжет

Його немає

Тематика

Даний епізод вийшов 22 липня 2014 на Android і iOS. На його іконці зображена зграя птахів, що сидить на траві. Сам епізод складається всього лише з 15 рівнів, кожен з яких має тематику одного з епізодів гри (деяким епізодом присвячено відразу кілька рівнів). 

Не можна сказати про велику кількість нововведень на цих рівнях. Наприклад, якщо рівень присвячений епізоду Surf and Turf , то на рівнях присутні вудки, бочки, на свинях надіті панамки і сонцезахисні окуляри. Відповідно, точно так само відбувається і з іншими рівнями. Щоб не заплутатися, на іконках рівнів зображений символ того епізоду, з яким рівень присвячений, наприклад, якщо це епізод Short Fuse , то зображений електричний Бомб . Також в епізоді відсутні та завершальний ролики. В якості боса на фінальному рівні (він має тематику епізоду Bad Piggies ) виступає король свиней . Роль проміжного боса виконує вусата свиня , яка з'являється на чотирнадцятому рівні (тематика Red's Mighty Feathers ). 

Також разом з цим оновленням активатор Super Seeds був замінений на Power Potion .

Цікаві факти

  • На данний момент - це самий короткий епізод у грі.

Галерея

Випадкова вікі