FANDOM

Death Star
Зірка смерті
Загальна інформація
Дата виходу 8 листопада 2012 року
Кількість рівнів 40
Наступний Епізод Hoth
Попередній Епізод Tatooine
Гра Angry Birds Star Wars
 Death Star (укр. Зірка Смерті) - другий епізод Angry Birds Star Wars , складається з 40-ти рівнів. В цьому епізоді вперше з'являються Чубакка і Пілоти-повстанці .

Сюжет

Птахи змогли вилетіти з Татуїна і сховатися від погоні, тепер вони направляються на Альдераан. Коли герої прилітають на місце планети, щось не виявляють її, і перед ними постає величезна зброя у вигляді голови свині - "Зірка Смерті". Тут птахи разом з повстанцями (що суперечить фільму) борються з цією зброєю. На рівнях в космосі стають доступні Чубакка і Пілоти-повстанці

Після бою, Тисячолітній сокіл магнітним променем притягує на Зірку Смерті і птахи починають битися зі штурмовиками на поверхні зловісної зброї. Тепер доступні нові вороги - Імперські офіцери і штурмовики Зірки Смерті

З боєм Люк Скайуокер , Хан Соло , Чубакка і Обі-Ван Кенобі відключають магнітний промінь і повертаються до корабля. Тепер стає доступний новий ворог - Кендал Оззель . Коли птахи підійшли до корабля, то їм довелося битися з Дартом Вейдером . В ході поєдинку Обі-Ван Кенобі сильнішає. 

Птахам вдається полетіти і вони повертаються вже з флотом повстанців. Після ряду рівнів поблизу Зірки Смерті, герої на Тисячолітній сокіл б'ються з Зоряними винищувачами і Зоряним винищувачем Дарта Вейдера. В кінці епізоду винищувач Дарта Вейдера пошкоджений і він біжить, повстанці підривають Зірку Смерті і летять на нову базу на Хоте .

Ролики

Цікаві факти

  • В цьому епізоді вперше з'являються Чубакка і Пілоти-повстанці , а також бос Дарт Вейдер .
  • З епізоду Death Star в грі почав з'являтися новий вид рівнів, на яких платформа у вигляді космічного корабля рухається. У грі існують два таких рівня: рівень 2-40 Death Star і рівень 3-40 Hoth .
  • На рівні 2-40 з'являється зоряний винищувач Вейдера. Коли гравець переможе його, то він не вибухає, а падає вниз. Це означає, що Дарт Вейдер НЕ переможений, і гравцеві належить зіткнутися з ним у майбутньому.
  • Деякі джерела називають Death Star - Pig Star (укр. Зірка Свиней).
  • В Зоряних війнах Зірка Смерті - зброя Галактичної імперії, бойова космічна станція. Вона володіє величезною руйнівною силою, може знищувати цілі планети. Перша станція з'явилася в Епізоді IV: Нова Надія, тоді вона була зруйнована Люком Скайуокером і армією повстанців. В Епізоді VI: Повернення джедая показано, як Імперія почала відбудовувати нову станцію, але вона була знищена повстанцями на чолі з Ленд Калріссіаном .

Випадкова вікі