FANDOM

Danger Above
3 danger above
Загальна інформація
Дата виходу 4 березня 2010 року
Кількість рівнів 45
Наступний Епізод The Big Setup
Попередній Епізод Mighty Hoax
Гра Angry birds

Danger Above (по-укр. Небезпека зверху) - третій епізод оригінальної гри Angry Birds.

Сюжет

Свині в черговий раз крадуть яйця у птахів, і відлітають на повітряних кулях.

Тематика локації

  • Локація 1 - ліс.
  • Локація 2 - нічне місто.
  • Локація 3 - хмари.

Цікаві Факти

  • Це єдиний епізод, де y жовтої пташки замість знака #, над головою у вступному
    Высоко высоко

    Чак на високій гілці.

    ролику,  значок !?.
  • Також це єдиний епізод де Король свиней замість правого ока моргнув лівим. Це сталося внаслідок того що він висів вниз головою.
  • У версії 2.00.00 у вступному ролику Сині Пташки не з'являються.
  • Це перший епізод оригінальної Angry Birds, в якому з'являється Зелена Пташка. На рівні 6-4 вона в полоні у свиней і знаходиться в клітці, а на рівні 6-5 нею вже можна грати.
  • Примітно, що в заключному ролику яєць не три (як звичайно), а аж шість: три в казанку, який Пташки відбили у свиней і ще три за птахами.
  • 3 локація епізоду (8, якщо вважати всю гру) своїм фоном нагадує казку «Джек і бобове зернятко». З хмар стирчать гілочки бобового стебла, якими в казці забрався Джек, а в грі - відповідно, свині, а потім і птахи.
  • У версії для PSP ролики цього епізоду трохи змінені. У початковому ролику Danger Above є сині пташки, а в заключному ролику Danger Above у птахів тільки три яйця які лежали в корзинці свиней (на інших платформах їх 6).
  • Якщо на рівні 6-15 пульнути пташкою як на картинці можна потрапити на високо гілку.

Додаткові рівні

  • Якщо набрати три зірки на кожному рівні епізоду, відкриється додатковий рівень.
  • Інший додатковий рівень відкриється, якщо дістати золоте яйце на рівні 6-14. Воно знаходиться в жовтій повітряній кулі справа внизу. Його можна дістати зеленою або жовтою пташкою (жовта пташка відскочить від дерева поруч і зачепить кульку).
  • Інше золоте яйце заховано на рівні 8-15. Воно знаходиться під платформою, на якій встановлена ​​рогатка, його можна дістати зеленою пташкою.
  • Наступне золоте яйце знаходиться після екрану вибору рівнів № 8. Потягніть екран вліво, і ви дістанете золоте яйце.

Випадкова вікі