FANDOM

Cosmic Crystals
Космические кристаллы
Загальна Інформація
Дата Виходу: 13 вересня 2013 року
Кількість Рівнів: 30 рівнів
Номер Епізоду: 7
Наступний Епізод: Beak Impact
Попередній Епізод: Pig Dipper
Гра: Angry Birds Space

 Cosmic Crystals (укр. Космічні кристали) - сьомий епізод Angry Birds Space. Вийшов 13 вересня 2013. 

Інформація про можливий вихід епізоду з'явилася 8 липня 2013. Тоді в грі з'явилися нові досягнення для якогось сьомого епізоду гри. Довгий час ніяких звісток про епізод не приходило, вийшов він лише 13 вересня 2013 - наступного дня після виходу Moon of Endor.

Опис

Планети представляють із себе велике скупчення кристалів, що утворили цілу поверхню. На поверхні також присутні кристали рожевих і фіолетових відтінків, більшість з них легко пробивається птахами. Після того, як планета руйнуються, її кристали притягуються до центру тяжіння на високій швидкості, стикаються і вибухають. Дрібні осколки, які розлітаються після вибуху, досить руйнівні. 

Інших блоків і об'єктів в епізоді практично немає, періодично зустрічаються метеорити. 

Також на рівнях зустрічаються кристали і коштовності, за знищення яких ви отримаєте 3000 очок.

Ролики

Eggsteroids

Яйцероїд, який відкриває додатковий рівень Eggsteroids, знаходиться на рівні 7-11, дістати його не складно.

Цікаві факти

  • Якщо програти на рівні 7-30, то замість зображення усміхненої молоді звичайної свині з'явиться Інопланетна.
  • У грі Bad Piggies з'являються схожі кристали, коли дія відбувається в печерах.

Випадкова вікі