FANDOM

Birdday Party
Birdday party
Загальна інформація
Дата виходу 11 грудня 2011 року
Кількість рівнів 30
Наступний Епізод Bad Piggies
Попередній Епізод Mine and Dine
Гра Angry Birds

Birdday Party (по-укр. Вечірка на честь Дня Птахів) - сьомий епізод оригінальної гри Angry Birds. Епізод випущений в 2011 році на честь другого дня народження гри. Спочатку вийшло 15 рівнів епізоду, а в 2012 році вийшло оновлення, після якого до епізоду додалося ще 15 рівнів, в них з'явилася Рожева Пташка.

Сюжет

Свині крадуть яйця і з'їдають святковий торт.

Birdday Party - ролик 1

Вступний ролик: яйця вкрадені

Birdday Party - ролик 2

Після проходження першої локації: Містер Усач переможений

Birdday Party - ролик 3

Після проходження другої локації і всього епізоду: яйця з тортом повернуті, Король свиней переможений

Золоті яйця

  • На рівні 18-6 заховано золоте яйце, якщо його дістати, також відкриється додатковий рівень. Воно знаходиться високо справа в квадратному дерев'яному блоці, його можна дістати жовтої птахом.
  • На рівні 19-14 заховано золоте яйце. Щоб його дістати, спочатку потрапте в торт з TNT зліва. Після цього зліва від платформи, на якій встановлена ​​рогатка, з'явиться золоте яйце. Акуратно скиньте на нього жовту птицю.
  • На рівні 18-15 заховано НЕ золоте яйце, а секретний шматок святкового пирога. Щоб його дістати спочатку за допомогою жовтого і оранжевого птиці треба зробити так, щоб вибухнув динаміт далеко праворуч, і шматок блоку впав на динаміт ще правіше і знищив пончик. Позаду платформи з'явиться скриня зі скарбами, на нього треба скинути яйце білого птаха. Праворуч впадуть уламки і ви отримаєте шматок святкового пирога. Це просто шматок пирога, він НЕ відкриває додатковий рівень. Зате ви отримуєте нагороду Cakemonger (тільки на IOS).

Оновлення 2012 року

Епізод випущений в 2011 році на честь другого дня народження гри. Спочатку епізод налічував 15 рівнів. Але в 2012 році, в третю річницю з дня створення гри, вийшло ще 15 рівнів. У цьому оновленні додалася ще одна локація, а нумерація рівнів епізоду Bad Piggies, який вийшов раніше оновлення, змінилася. З цим оновленням вперше в оригінальній грі з'явилася Рожева птах. Також птахи почали носити аксесуари, з'явився новий вибухає блок - торт з динамітом. Змінився режим King Pig, туди додали рожеву птицю, точніше дівчинку-свиню, яка стала її замінювати. Додався третій ролик. його показують після проходження другої локації.

Цікаві Факти

  • Назва епізоду походить від словосполучення birthday party ( вечірка на честь дня народження) , але в ньому використовується слово bird (птах) .
  • Король свиней з'являється тільки у вступному і заключному ролику .
  • На деяких рівнях з'являються свині в паперовій короні , але це лише аксесуар , це не король свиней.
  • На рівнях зустрічаються повітряні кульки з цифрою 2 , символізують те , що грі виповнилося 2 роки. В останньому оновленні з'явилися кульки з цифрою 3 .
  • У другій локації птиці носять різні аксесуари .
  • Це перший епізод , присвячений святу в оригінальній грі.
  • Можливо , дія гри відбувається на гігантському святковому торті.
  • До того, як епізод оновили в 2012 році , це був самий короткий епізод оригінальної гри.
  • Рівень 18-15 - трьохсотий рівень оригінальної гри.
  • Це перший епізод з усієї серії ігор , тематика якого пов'язана з їжею. Другий - епізод Angry Birds Space Utopia .
  • Цей епізод єдиний ( в оригінальній з Angry Birds ) де з'являється Бабблз . Напевно тому що , що тут йде війна за торт , а , як вам відомо Бабблз - великий ласун.
  • Також це єдиний епізод де у вступному і заключному ролику з'являється Бабблз .

Випадкова вікі