FANDOM

Bad Piggies (епізод)
Bad-Piggies-Episode
Загальна інформація
Дата виходу 9 жовтня 2012 року
Кількість рівнів 45
Наступний Епізод Red's Mighty Feathers
Попередній Епізод Birdday Party
Гра Angry Birds

Bad Piggies (по-укр. Погані свині) - восьмий епізод оригінальної гри Angry Birds. Не варто плутати цей епізод з грою Bad Piggies, яка вийшла трохи раніше. Хоча тематика перших 15 рівнів відповідає тематиці епізоду Ground Hog Day ігри Bad Piggies, геймплей відповідає класичному геймплею Angry Birds.

Сюжет

Свині у восьмий раз крадуть у птахів яйця і відвозять їх на візку.

Bad Piggies - ролик 1

Вступний ролик: яйця вкрадені

Bad Piggies - ролик 2

Після проходження першої локації: Cвиня-механік переможений

Bad Piggies - ролик 3

Після проходження другої локації: Вусань переможений

Bad Piggies - заключительный ролик

Після проходження третьої локації і всього епізоду: Король свиней переможений, яйця врятовані

Цікаві Факти

  • Це перший епізод оригінальної гри , в якому з'являються свиня з веснянками і свиня -механік. Втім , обидві свині з'являються тільки в роликах і картинках до епізоду , що досить дивно , адже саме вони головні герої гри Bad Piggies .
  • Це єдиний епізод з оригінальної гри , в заключному ролику якого король свиней не моргає .
  • У цьому епізоді немає золотих яєць , навіть після проходження всіх рівнів на три зірки.
  • У цьому епізоді присутні речі з самої гри Bad Piggies (наприклад , мішки , мотор і колеса).
  • У цьому епізоді , як і в що вийшов раніше Surf and Turf , можна використовувати здібності PowerUps .
  • На рівнях зустрічаються дорогоцінні камені і золоті гайкові ключі , за знищення яких дається 3000 очок .
  • Можливо , свині вкрали яйця під час подій гри Bad Piggies .
  • На екрані вибору рівнів , якщо придивитися на Свиню - Механіка , то можна помітити що він має веснянки .
  • Якщо придивитися до вусаня у другому ролику , можна помітити що він має інше стан трупа.
  • На екрані вибору рівнів , у літака з написом « Bad Piggies » є неіснуючий (напевно поки що ) дерев'яний Пропелер .
  • Дивно , що в роликах декорації у вигляді пшеничного поля , а в рівнях тропічний ліс.
  • Можливо всі конструкції у формі машин були побудовані свинею з ластовинням.
  • Bad Piggies - єдиний епізод , який вийшов за мотивами іншої гри від Rovio .
  • Якщо придивитися до трупа Механіка в заключному ролику 1-ої локації , то можна помітити , що у нього п'ятачок як у короля свиней.

Випадкова вікі