FANDOM

Featured article
Angry Birds Star Wars 2
ABSW2-Rebels-Icon
Ігри
Світовий реліз 18 вересня 2013 року
Жанр Аркада
Кількість епізодів 16
Платформи Android, iOS

Angry Birds Star Wars 2 (укр. Злі птахи: Зоряні Війни 2) — шоста гра з серії Angry Birds. Про її вихід офіційно заявили 15 липня 2013 року, вийшла 18 вересня того ж року. Доступна на iOS, Android, Windows Phone 8 і PC (Windows Phone вийшла 19 вересня, на РС — 24 жовтня). З версії 1.6.0 для першого запуску гри необхідний Інтернет для довантаження кеша. Сайт гри: http://angrybirds.com/starwars2.

Сюжет

Сюжет гри багато в чому повторює трилогію-пріквел Star Wars, з чого можна зробити висновок, що дана гра є передісторією першої гри.

Свиняча Федерація на чолі з Дартом Сідіус вторглася на планету Набу з армією бойових дроїдів, тим самим переступивши останню межу. Торгова Федерація влаштувала блокаду і викрала королеву Падме Амідалу, яку доводиться звільняти джедаю Квай-Гону Джинну і його учня Обі-Вану Кенобі. Однак Федерації вдалося добитися того, що джедаї разом з Амідалою, Джа-Джа Бінксом, капітаном Панакой і R2-D2 збігають з планети Набу.

Логотип ABSW2

Корабель втікачів підбили, і птахи опиняються на пустинній планеті Татуїн, де Квай-Гон Джин зустрічає дев'ятирічного раба Енакіна Скайуокера. Джедаї допомагають хлопчикові виграти перегони на подах проти Себульбы, тим самим домагаючись його волі. Квай-Гону і Обі-Вану доводиться битися з учнями Сідіуса графом Дуку і Дартом Молом, а також найманцем Джанго Феттіом, після чого птахи знову тікають.

Настав час битви за Набу. Королева Амідала з охороною і джедаями приземляються на поверхню планети, де планують хід битви. В цей же час Дарт Мол вистежив королеву і почав атаку на її солдат. У цьому йому допомагає наемница Зам Уэселл. Птахи люто захищаються від дроїд, намагаючись захопити лідера Торгової Федерації Нуту Ганрея. В результаті Энакин Скайвокер знищує один з блокадних кораблів Федерації, завершуючи битву, але Дарт Мол вбиває Квай-Гона Джина під час дуелі.

До Корусанту підлітає невідомий корабель, а тим часом сенат джедаїв спостерігає за Джанго Феттом і Заступник Вессел. Обі-Ван зауважує, що Заступник у свою чергу разом з дроидами шпигують за джедаями. Энакин тим часом визнається Падме в любові. Починається погоня. Мейс Вінду і юнлінги наздоганяють Заступник Вессел, але їй вдається втекти знову. Після нової довгої погоні Обі-Ван ловить Заступник і вирушає дивитися на армію клонів. Не встигнувши відійти від корабля, Обі-Ван бачить, як приземляється поруч ще один, і потужний поштовх сили з цього корабля направляє гак Заступник Уеселл у неї саму. Обі-Ван бачить в кораблі Джанго Фетта і женеться за ним. Пізніше виявляється, що клони не птахи, а свині. Клони, побачивши Обі-Вана, відкривають по Феттам вогонь, але Джанго і його син Боба встигають втекти. Між Джанго і Обі-Ваном розгорається бій, в результаті якого перший і Боба Фетті збігають, а Обі-Ван падає у воду.

Мокрий Обі-Ван повертається на корабель. Енакін Скайвокер і Падме просять прилетіти на Джеонозис, але там усі троє виявляються схоплені Джанго Феттіом, Графом Дуку і Нутом Ганреем. На допомогу героям прилітають клони і рятують птахів. Клони і птахи відлітають з Джеонозиса, знищивши Джанго.

Канцлер Палпатін потрапляє в полон армії дроїд Конфедерації Генерала Гривуса під час зухвалого рейду на Корусант. Лицар-джедай Энакин Скайвокер і магістр-джедай Обі-Ван Кенобі намагаються звільнити канцлера. Джедаї знаходять Палпатіна, але зустрічають лорда ситхів графа Дуку. Відбувається битва між Скайуокером і Графом Дуку, в якому перемагає Энакин. Через деякий час після цього Енакін Скайвокер переходить на бік ситхів і стає Дартом Вейдером...

Пройшло 14 років. На планеті Лотал юнак по імені Езра Бріджер спостерігає за імперськими штурмовиками, а потім краде шолом одного з них. Його швидко наздоганяють, але Езру рятує з'явилася Сабіна Рен, підірвавши стіну за його спиною. В цей же час Канан Яррус і Гера Синдалла помічають шпигуна, який передає інформацію імперським агентам. Штурмовики відразу атакують пару. Повстанці успішно відбиваються від ворогів, а потім відлітають на кораблі «Привид» і приймають Езру в свою команду. Побитий агент Каллус повідомляє Інквізиторпро джедая...

Геймплей

Уровень 1

Рівень Пташиної боку

СПОСОБНОСТЬ ЭТОГО - копия

Рівень Свинячий сторони

Незважаючи на великий досвід Rovio Entertaiment у плані додавання нових фішок в геймплеї, він тут досить мізерний, за що деякі критики занизили грі оцінки. Основні аспекти гри повністю повторюють оригінал, аж до структури рівнів, за винятком лише Reward Chapter, де гравцеві надається можливість пограти в підводному місті. Завдяки тому, що дія відбувається під водою, епізод відрізняється незвичайною фізикою і геймплеєм, що був оцінений критиками.

Основним нововведенням є можливість зіграти за свиней. Від вибору сторони також трохи змінюється геймплей. Якщо птахи (тобто джедаї) воліють ближній бій, і під час активації своїх здібностей використовують світловий меч, то представники темної сторони частіше використовують щось далекобійні, як, наприклад, бластер. За додаткову плату на рівнях пташиної або свинячий сторін можна також грати і за персонажів протилежного боку.

Здібності

У цій грі здібності є у всіх персонажів. Не у всіх є власні здібності, і часто вони повторюються. Нижче наведена таблиця зі списком усіх здібностей і персонажами, які використовують їх.

Іконка Здатність Персонажі, використовують здатність
Darth Maul
Атака світловим мечем Квай-Гон Джин, Дарт Мол, Генерал Грівус, Энакин, епізод 2, Люк-джедай, Люк-пілот, Люк на Эндоре, Інквізитор
Darth Vader
Відштовхування блоків Силою Обі-Ван Кенобі, Энакин епізод 3, Дарт Вейдер
Yoda Star Wars 2
Рикошет від поверхні Йоду, Дройдека, Кіт Фіст
Zam Wesell
Чіпляти блоки мовою/крюком Джа-Джа Бінкс, Зам Уэселл, Королівський гвардієць
Biker Scout
Транспортний засіб Энакин, епізод 1, Байкер-розвідник
Battle Droid
Бластер, лазерний промінь і установка турелі Капітан Панака, Хан Соло, Бойові дроїди, Штурмовики, Пілот Зоряного винищувача, Штурмовик-тінь, Червоний бойовий дроїд, Лэндо Калриссиан, Ударний клон, Імперський офіцер, Езра Бріджер, Пілот AT-DP
Jedi Youngling
Поділ на N-ну кількість Юнлинги, C-3PO, Срібний C-3PO, Уикет, Дройдека, Агент Каллус, Дроїд Визаго
Count Dooku
Метання світлового меча Мейс Вінду, Граф Дуку
Chewbacca
Землетрус Чубакка, Джабба Хатт, Гаразеб «Зеб» Ореллиос
R2-D2
Розряд електрики/блискавки Дарт Сидиус, R2-D2
Princess Leia
Гравітаційний дестраптор Принцеса Лея, Падме Амідала
Jango Fett
Прицілювання Джанго Фетті, Боба Фетті, Таскенские рейдери, Канан Яррус, Гера Синдалла, Сикатро Визаго
Shadowtrooper
Проходження крізь блоки Штурмовик-тінь, Голограма Дарта Сідіуса
Способность Сабин
Відскакування від блоків та встановлення детонаторів Сабіна Рен
Способность Чоппера
Підпал блоків Чоппер

Нове в грі

Гривус в планшете

Одне з головних відмінностей від минулій частині гри — можливість перейти на темну сторону Сили і зіграти за свиней. Також є можливість гри за допомогою так званих Telepods, завдяки яким ми можемо грати за свого улюбленого персонажа. Telepods доступні лише смартфонів/планшетів з фронтальною камерою, так як дана камера «виявляє» фігурку. З'явився також магазин Уотто, в якому можна купити персонажів.

У цій грі найбільший вибір персонажів за всю серію ігор — всього в грі доступно більше 50 персонажів, серед яких Йоду, Дарт Вейдер, Мейс Вінду, Дарт Сидиус, Квай-Гон та багато інших. У більшості персонажів з'являються нові здібності; присутні і здібності з попередньої гри.

Монеты

З'явилася нова ігрова валюта, аналог монеток, у грі вони називаються credits (укр. кредити). Отримати їх можна за виконання досягнень, або придбати за справжні гроші. Крім того, після одного оновлення на рівнях гри з'являються ці самі кредити; всього їх більше 1000 штук. З нових бонусів з'являються "Treasure Maps" (картки, які відкривають побічні рівні) і "Bonus Box" (заховані у коробках предмети, необхідні для отримання досягнень). Також присутня унікальна лотерея, яка активується кожні 8 годин. В ній дають персонажів з "Carbonite Pack".

Досягнення

Змін зазнали і досягнення. Якщо раніше досягнення були доступні лише користувачам планшетів/телефонів з операційною системою iOS, то тепер досягнення доступні користувачам всіх платформ. Більш детально читайте у відповідних статтях про досягнення.

Також існують спеціальні для досягнення певного персонажа, завдяки яким відкривається додатковий рівень в епізоді "Reward Chapter", місцем дії якого став підводний місто гунганов. Щоб отримати таке досягнення, необхідно отримати певну кількість очок на рівнях гри саме цим персонажем.

Магазин

Магазин 3

З новою грою з'явилося таке нововведення як "'магазин"'. У ньому можна купити деяку кількість персонажів, або ж купити персонажа назавжди, але набагато дорожче. У магазині також присутні "'знижки"', завдяки яким персонажа можна купити за більш дешеву ціну. З'явилися в магазині і "'набори персонажів"'. Серед них:

Глави і рівні

Кожний розділ поділяється на два епізоди: один епізод пташиної і один епізод свинячий боку. Епізоди на пташиної стороні починаються з «B1-#» (Bird), а на свинячий «P1-#» (Pork). Крім цього існують спеціальні «побічні» рівні, які відкриваються, якщо знайти заховані на інших рівнях шматочки карти. Ці рівні нумеруються B1-S#» і «P1-S#». Поки що вийшло лише п'ять основних епізодів і три бонусних:

Персонажі

Персонажі пташиної боку

На даний момент у грі присутні такі персонажі пташиної сторони:

Qui-Gon Jinn copy

Квай-Гон Джин — перша птах-протагоніст у грі

Зрозуміло, в грі присутні свині, серед них:

Джанго

Джанго Фетті — перша свиня-протагоніст у грі

  • Джанго Фетті — стріляє ракетою.
  • Дарт Сидиус (Король свиней) — атака Блискавками Сили.
  • Бойові дроїди — тричі стріляють лазером, виступають в якості ворогів пташиної боку.
  • Дарт Мол — атака двухклинковым світловим мечем.
  • Граф Дуку — кидає світловий меч за принципом бумеранга, виступає в якості боса пташиної боку.
  • Зам Уэселл — чіпляється за блоки та об'єкти гаком. При повторному натисканні відпускає захоплений об'єкт; виступає в якості ворога пташиної боку.
  • Боба Фетті — стріляє двома ракетами.
  • Генерал Грівус — атака чотирма світловими мечами.
  • Ударний клон — стріляє віялом з трьох променів два рази.
  • Энакин Скайвокер (ситха) — притягує об'єкти і блоки Силою, а потім розкидає їх в різні боки. Незважаючи на те, що цей персонаж — птах, він виступає в якості персонажа свинячий боку.
  • Дройдека — згортається в кулю і відскакує від блоків та об'єктів протягом п'яти секунд, потім розпадається на частини.
  • Дарт Вейдер — притягує об'єкти і блоки Силою, а потім розкидає їх в різні боки.
  • Пілот Зоряного винищувача — стріляє з бластера двома променями два рази.
  • Таскенские рейдери — знищують об'єкт, на який натиснув гравець; виступають в якості ворогів пташиної боку.
  • Королівський гвардієць — чіпляється за блок скіпетром-виделкою і не відчіплюється, поки не помре сам.
  • Штурмовики — хаотично стріляють п'ятьма променями, виступають в якості ворогів пташиної боку.
  • Джабба Хатт — здатності не має, але дуже сильно б'є і стрясає все навколо.
  • Штурмовик-тінь — проходить крізь блоки і хаотично стріляє 5 разів.
  • Сикатро Визаго — запускає в зазначену точку трьома гранатами.
  • Агент Каллус — при натисканні поділяється на дев'ять штурмовиків.
  • Пілот AT-DP — стріляє в зазначену точку променем, який відбивається від залізних блоків.
  • Дроїд Визаго — розпадається на п'ять частин.
  • Імперський офіцер — при кожному натисканні стріляє променем. При цьому, показується шкала, на якій зазначається кількість пострілів, виступає в якості ворога Пташиної боку.
  • Інквізитор — при натисканні летить у вказану точку і розмахує там двухклинковым світловим мечем; виступає в якості боса пташиної боку.
  • Дроїд-стерв'ятник — виступає в якості ворога пташиної боку.
  • Себульба — виступає в якості ворога пташиної боку.
  • Нут Ганрей — виступає в якості ворога пташиної боку.
  • Долтей Дофайн — виступає в якості боса пташиної боку.
  • Бойової супердроид — виступає в якості ворога пташиної боку.
  • Джеонозийцы — виступають в якості ворогів пташиної боку.
  • Самонаводящийся дроїд-павук — виступають в якості ворогів пташиної боку.

Розробка

Офіційно про гру заявили 15 липня 2013 року, а гра вийшла у вересні 2013 року. Розробка гри велася, ймовірно, ще до анонсу, і імовірно тривала близько півроку. Гра розроблялася командою Rovio, в якій перебувало близько 100 осіб, а також людьми з LucasArts, в якій теж було близько 100 осіб.

Фізичний движок

Подібно минулим ігор Angry Birds, гра написана на движку Box2D. Незважаючи на певну застарілість движка, розробниками була створена приваблива мультяшна графіка, яку похвалили багато критики. Розробниками також була покращена фізична складова гри.

Саундтрек і озвучка

Саундтрек гри був трохи зміненим оригінальним саундтреком Star Wars за авторством Джона Вільямса. Озвучкою трейлерів займалися актори, що грали у фільмах старої і нової трилогії Star Wars, приміром, трейлер Join the Pork Side озвучував Іен Макдайармід, який грав у фільмах роль Дарта Сідіуса. Також тепер у кожного персонажа був змінений крик при запуску з рогатки і активації здібностей.

Синхронізація

Rovio оголосили, що в грі буде синхронізація, необхідно лише змусити її працювати краще». При вході/реєстрації в записі буде даватися досягнення "«Galactic Network»".

Відгуки

Критика

«"Будь-які інновації — це завжди ризик. У випадку з Angry Birds Star Wars 2 Rovio вирішили не ризикувати, продовживши додавати декорації і персонажів з нових епізодів саги. Воно і зрозуміло — все, що пов'язано зі всесвіту Джорджа Лукаса, так само як і з брендом Angry Birds, просто приречена на успіх. Але успіх має звичай закінчуватися, і ця гра — перший дзвіночок до того, що фінам знову пора щось змінювати."
―Игры@Mail.Ru
»

Гра отримала в основному позитивні відгуки як з боку гравців, так і з боку критиків. На Google Play[1] гра оцінена на 4,7 з 5. У гри майже 25000 позитивних відгуків від гравців на тому ж Google Play, в той час як негативних всього лише 1000. На App Store[2] Marketplace[3] гра оцінена на 5 зірок.

Metacritic[4], зібравши воєдино всі оцінки, отримав змішану оцінку 79 із 100. IGN[5] оцінив гру на 8.6 10. Stopgame[6] оцінив гру на «Дивовижно», і до мінусів відніс просте проходження і те, що гра більше нагадує аддон, ніж повноцінну гру. Вітчизняний критик Игры@Mail.Ru[7] оцінив гру на 7 з 10, заявивши, що фінам пора щось змінювати у грі. Деякі критики порівняли гру з нової трилогією в плані того, що нова гра, як і нова трилогія, програють старої.

Галерея

Помилка цитування: Для існуючого тегу <ref> не знайдено відповідного тегу <references/>

Випадкова вікі