FANDOM

Seasons

Angry Birds: Seasons (укр. Злі Пташки: Пори року) — друга гра серії Angry Birds, присвячена святам і порами року. Спочатку повинна була випускатися на п'яти платформах: IOS, Android, WebOS і Symbian 3, а також PC. Пізніше з'явилися версії і для інших платформ.

Насправді, спочатку гра мала називатися - Angry Birds: Halloween (укр. Злі птахи: Геллоуїн), одним єдиним епізодом: Trick or Treat . Але з виходом епізоду Season's Greedings , присвяченому Різдву, була перейменована на нинішню назву. До виходу Angry Birds Star Wars і Bad Piggies , гра оновлювалася кожні 2 місяці. Але через ці ігри, оновлення Seasons стали затримуватися і виходити раз на півроку.

Епізоди

Сезони 2011 року

78px-New Bitmap Image (2)
  1. Trick or Treat (укр. Гаманець або життя) — присвячений Хеллоуїну. Декорація: нічний ліс і величезний місяць. Свині в костюмах гарбузів . Дата виходу: 21 жовтня 2010 року. 
  2. Season's Greedings (укр. Святкова жадібність) — присвячений Різдву. Декорація: зимовий ялинки. Свині одягнені в Новорічні шапки . Дата виходу: 1 грудня 2010 року.
  3. Hogs and Kisses (укр. Свині і поцілунки) — присвячений Дню святого Валентина. Декорація: квітуча сакура і літаючі сердечка. З'явилися свині-дівчатка і свині-амури. Дата виходу: 7 лютого 2011.
  4. Go Green, Get Lucky (укр. Іди, зелений, пощастить!) — Присвячений Дню святого Патрика. Декорація: гори, зарослі конюшиною. Свині в зелених капелюхах. Дата виходу: 10 березня 2011 року.
  5. Easter Eggs (укр. Великодні яйця) — присвячений Великодню. Декорація: зарослі пагорби і ліс. Свині в костюмах великодніх кроликів . Дата виходу: 18 квітня 2011 року.
  6. Summer Pignic (укр. Літній пікнік свиней) — присвячений Дню літнього сонцестояння. Декорація: коричневе поле з соняшниками. У свиней з'явилисясонцезахисні окуляри і панами . Дата виходу: 21 червня 2011 року.
  7. Moon Festival (укр. Фестиваль місячних пряників) — присвячений Святу середини осені. Декорація: річка з лотосами і пагорби з китайськими будинками. У свиней є китайські капелюхи і віяла . Дата виходу: 1 вересня 2011 року.

Сезони 2012 року

  1. Ham'o'ween (укр. Вечір шинки) — присвячений Хеллоуїну. Декорація: нічний цвинтар, гори і місяць. Свині одягнені в костюми гарбузів і привидів . Дата виходу: 21 жовтня 2011 року. 
  2. Wreck the Halls (укр. Зламуй стіни) — присвячений Різдву. Декорація: засніжений рідкий ліс і гори. У свиней з'явилися різдвяні аксесуари . Дата виходу: 1 грудня 2011 року. 
  3. Year of the Dragon (укр. Рік Дракона) — присвячений Китайському Новому року. Декорація: бамбук і високі гори. У свиней китайські шапки і віяла . Дата виходу: 19 cічня, 2012 року. 
  4. Cherry Blossom (укр. Цвітіння сакури) — присвячений Святу розквіту сакури. Декорація: квітуча сакура, гори і японська альтанка. У свиней з'явилися японські парасольки. Дата виходу: 7 березня, 2012 року. 
  5. Piglantis (укр. Свинонтида) — присвячений Дню Нептуна. Декорація: море і острови. У свиней з'явилися тризуби . Дата виходу: 14 червня 2012 року. 
  6. Back to School (укр. Назад до школи) — присвячений Дню знань. Декорація: шкільний двір і поле. У свиней з'явилися шкільні аксесуари і чорні парасольки . Дата виходу: 17 серпня 2012 (на PC: 23 серпня 2012).

Сезони 2013 року

  1. Haunted Hogs (укр. Примарні свині) — присвячений Хеллоуїну. Декорація: будинок з привидами. Свині в костюмах зомбі, і Франкенштейна . Дата виходу: 23 жовтня 2012 року. 
  2. Winter Wonderham (укр. Зимова чарівна шинка) — присвячений Різдву. Декорація: чарівна галявина з величезними сніжинками та карамельною тростиною (на рівні 1-4 крижаний замок). У свиней різдвяні аксесуари . Дата виходи: 1 грудня 2012 року. 
  3. Abra-Ca-Bacon (укр. Абра-ка-бекон) — присвячений Дню цирку. Декорація: парк атракціонів порослий деревами з пожовклим листям. Будівлі свиней розташовані на сцені. Свині в костюмах клоунів і фокусників . Дата виходу: 16 травня 2013 року.

Сезони 2014 року

  1. Arctic Eggspedition (укр. Арктична яйцпедіція) - Присвячений Різдву. Декорація: айсберги і арктичні льоди. Дата виходу: 29 листопада 2013 року.
  2. South Hamerica (укр. Свиняча Америка) - Присвячений Чемпіонату світу з футболу в Бразилії. Декорація: бразильські гори. Дата виходу: 3 Липня 2014 року.

Символи

31935 REWARDS SHEET 1
У кожного епізоду є свій символ, який літає на екрані головного меню під час вибору епізоду:

Символ з'являється після проходження епізоду. А після того, як гравець заробляє на кожному рівні епізоду по три зірки, на символі з'являється зображення золотої зірки. 

Для ЮзерБоксов

Також у епізодів є інші символи: якщо пройти всі рівні епізоду на три зірки, відкривається бонусний рівень. На екрані вибору рівнів він виконаний у вигляді якого-небудь особливого предмета із зображенням трьох зірок.

Панорами

У кожного епізоду є своя панорама.

Іконки

PowerUps

З березня 2013 з'явилася можливість використовувати в грі активатори PowerUps . Це вже відомі Super Seeds і Sling Scope , а також нові, раніше невикористані в інших іграх, Homing Bird і Allaka-Bam .

Цікаві факти

  • У березні 2013 гра оновилася, і в епізодах 2013 з'явилися додаткові рівні, подібні додатковим рівням у грі Angry Birds Rio. 3 з них відкриваються після того, як гравець набирає певну кількість зірок. Четвертий відкривається після того, як гравець набирає 10 пір'я орла, тобто проходить 10 епізодів могутнім орлом і набирає в них 100% руйнування. 
  • Також, після вищезгаданого поновлення могутній орел став доступний для тих користувачів, які грають в Angry Birds Seasons на пристроях з операційною системою Android, раніше у них не було такої можливості. 
  • У епізоду Mooncake Festival відразу два символи-рівня. Це золотий пряник і місячний пряник з трьома зірками. 
  • У цій грі найбільше золотих яєць і іконок. 
  • У системних файлах гри можна виявити деякі дивні фото з ​​фоном, якого немає в грі. Можливо вони з'являться в якомусь новому епізоді гри. Причому, судячи з получившейся зображенні, епізод буде так чи інакше пов'язаний зі спортом. 
  • У епізодів є тільки заключний ролик, проте у епізоду Trick or Treat був вступний ролик до поновлення Piglantis, також можна знайти вступні ролики в плакатах до епізодів. 
  • Це єдина гра, в якій залишився старий дизайн птахів і свиней

Випадкова вікі