FANDOM

Лого игры

Angry Birds Rio - третя частина серії ігор Angry Birds. Присвячена мультфільму Rio, вийшла у березні 2011 року.

Історія

Angry Birds Rio була випущена 22 березня 2011 компанією Rovio Entertainment за підтримки Fox Digital Entertainment і Blue Sky Studios. Спочатку в грі було тільки два епізоди по 30 рівнів: Smugglers' Den і Jungle Escape . Решта епізодів поступово виходили з перервами в кілька місяців. Останній епізод, Smugglers' Plane , був доданий у гру 12 листопада 2011 (спочатку вийшли тільки перші 15 рівнів, ще 15 з'явилися трохи пізніше). Після цього гра тривалий час практично не оновлювалася і вважалася повністю закінченою. 

Все змінилося лише 11 березня 2013, коли вийшов новий (уже несюжетний) епізод Market Mayhem , з'явилися активатори PowerUps . 18 грудня 2013 був доданий ще один подібний епізод, Rocket Rumble

20 лютого 2014 вийшло ще одне дуже важливе для гри оновлення. Рівні розділилися на дві своєрідних локації, Rio 1 і Rio 2. У рівнях Rio 2 багато що помінялося:

  • Змінився дизайн персонажів, птахи та інші персонажі стали в стилі Angry Birds Toons.
  • Значно покращилася графіка рівнів.
  • Вперше в Angry Birds Rio з'явилася вода.
  • З'явилися нові тварини, в тому числі дельфіни.

Також з виходом цього поновлення змінився дизайн гри: з'явилася нова іконка, змінився дизайн екрану завантаження, головного меню, музика, також з'явився новий звук при натисканні кнопки Toons.TV. 

10 квітня 2014 вийшло ще одне оновлення з новим епізодом, який називається Blossom River . Епізод відноситься до локації Rio 2 і також оформлений в стилі Toons.

Сюжет

Птахи потрапляють в капкан у себе на Острові, і браконьєри везуть їх у своє лігво в Ріо-де-Жанейро, тим самим розлучаючи птахів з яйцями. Птахи зляться, вириваються з клітки, звільняють інших птахів, які жили в джунглях, і знайомляться з пов'язаними ланцюгом папугами Голубчиком і Перлинкою . З'ясовується, щоб повернутися додому, птахам доведеться боротися зі злісними мавпами і браконьєрами. 

Птахи біжать з лігва браконьєрів у джунглі, де їх атакують мавпи і Найджел . Вони знаходять Рафаеля і Луїса , останній звільняє Голубчика. Птахи потрапляють на карнавал, де на них нападає Мауро , а Перлинку викрадають браконьєри. Птахи вирушають в аеропорт, звідки потрапляють на літак браконьєрів, звільняють Перлинку і розправляються з Найджелом. 

Літак браконьєрів втрачає управління і пташки приземляються на свій рідний Острів. Там їх знову чекають бридкі зелені свині ...

Геймплей

1-2 Рио

Один з рівнів

Дія всіх епізодів відбувається в різних куточках Ріо-де-Жанейро. В якості ворогів виступають мавпи - місцевий аналог свиней, що відрізняється особливою цепкостью і хитрістю. Також є п'ять епізодів, де ворогів немає - замість них птахам доводиться звільняти амазонських дельфінів та екзотичних птахів у клітках, яких заховали в будови браконьєри і Найджел

На рівнях крім стандартних блоків, знаходяться: пісок, залізо, волейбольні м'ячі та безліч інших об'єктів. Також на одному з рівнів з'являється іграбельний бульдог Луїс , що знищує будови, бігаючи за м'ячами.

Епізоди

Вся гра ділиться на дві частини: Rio - звичайні епізоди і Rio 2 - особливі епізоди з унікальною графікою персонажів. Перших епізодів значно більше, і майже всі вони (за винятком двох останніх: Market Mayhem і Golden Beachball ) мають сюжет і ролики. Другі епізоди по ідеї повинні бути присвячені фільму «Ріо 2», проте ніяких роликів не мають. 

Окремо від всіх інших епізодів варто тренувальний епізод Playground , в якому можна безкоштовно тестувати PowerUps і могутнього орла .

Rio

  • Smugglers' Den - перший епізод, в якому пташки звільняють з клітин різних птахів в ангарі. 
  • Jungle Escape - другий епізод, в якому пташки разом з папугами Голубчиков і Перлинкою біжать через джунглі, рятуючись від мавп. 
  • Beach Volley - третій епізод, в якому пташки разом з Голубчиков і Перлинкою борються з мавпами на пляжі. 
  • Carnival Upheaval - четвертий епізод, в якому пташки з Голубчиков борються з мавпами на карнавалі. 
  • Airfield Chase - п'ятий епізод, в якому знову треба звільняти пташок із кліток в аеропорту. 
  • Smugglers' Plane - шостий епізод, в якому пташки звільняють з клітин різних птахів у літаку. 
  • Market Mayhem - сьомий епізод, ніяк не пов'язаний з попередніми і не має сюжету. Дія відбувається на ринку. 
  • Golden Beachball - восьмий епізод, також ніяк не пов'язаний з попередніми і не має сюжету. Дія відбувається на пляжі.

Rio 2

  • Rocket Rumble - дев'ятий епізод всієї гри і перший епізод Rio 2. Пов'язаний з ракетами, гарматами і феєрверками. 
  • High Dive - десятий епізод гри і другий епізод Rio 2. Має морську тематику, з'являються дельфіни та інші тварини. 
  • Blossom River - одинадцятий епізод всієї гри і третій епізод Rio 2. Також має морську тематику, але замість дельфінів знову з'являються мавпи. 
  • Timber Tumble - дванадцятий епізод всієї гри і четвертий епізод Rio 2. Дія розгортається в тропічних джунглях. Будівлі мавп розташовуються, в основному, на деревах. 
  • Hidden Harbor - cекретний епізод Rio 2. По тематиці нагадує епізод High Dive, проте можна помітити об'єкти з Blossom River. В якості ворогів виступають птахи в клітках і мавпи.

Персонажі

Rio2

Angry Birds Rio не відрізняється великою різноманітністю персонажів. Всі птахи практично ті ж, здібності їх також не змінилися. Однак, крім них в грі все ж з'явилося ще кілька позитивних персонажів:

  • Голубчик і Перлинка - самець і самка папуги рідкісного виду блакитний ара, викрадені браконьєрами. Вперше з'являються на фінальному рівні Smugglers 'Den як боса, після чого пташки рятують їх і з клітки, і папуги починають разом з ними боротися з браконьєрами. На рівнях Jungle Escape , Market Mayhem і Beach Volley папуги скуті ланцюгом і здатність активує тільки Перлинка. Пізніше Перлинку викрадають, і Голубчик отримує власну здатність. 
  • Луїс - англійський бульдог. З'являється в роликах до епізоду Beach Volley, де допомагає птахам зняти ланцюг з папуг. Також Луїс присутсвует на рівні 30, де при кожному падінні м'яча біжить за ним, по дорозі змітаючи конструкції мавп. Управляти Луїсом неможливо, тим не менш, він іграбельний. 
  • Птахи в клітках - основні «вороги» на рівнях кількох епізодів, де птахи повинні звільняти їх з клітин. Також як і Голубчик і Перлинка, викрадені браконьєрами. 
  • Дельфіни в клітках - аналог птахів у клітках з епізоду High Dive , різниця тільки в тому, що їх клітини знаходяться під водою. 
  • Рафаель - великий тукан, з'являвся тільки у фінальному ролику епізоду Jungle Escape, в якому радить птахам знайти бульдога Луїса, щоб той зміг роз'єднати Голубчика і Перлинку. 
  • Педро і Ніко - птахи з Ріо, в грі (поки що) ніде не фігурували, хоча мають плюшеві іграшки.

В якості ворогів виступають:

  • Мавпи - подоба бридких зелених свиней. Трохи хитріші і міцніші своїх зелених побратимів, але в цілому мають багато схожого. Вперше з'являються в епізоді Jungle Escape і далі яв'ляються головним ворогом на наступних трьох епізодах. 
  • Мауро - король мавп. Бос, з'являється на двох рівнях гри. Характерними відмінностями Мауро є більший розмір, інший відтінок шерсті і скріпка в голові. 
  • Найджел - какаду на службі у браконьєрів. Найміцніший бос, з'являється тільки на чотирьох рівнях. Здатний літати по всьому рівні і змахувати крилами. Для знищення Найджела необхідно знати спеціальні прийоми, що дозволяють його вбити.

Боси

Починаючи з Angry Birds Rio, в серії ігор зародилася традиція створення особливо міцних фінальних босів. Як правило, рівні з ними побудовані більш складним чином, на деяких з'являються особливі види ворогів. Ось список всіх босів за епізодами:

Бонусні рівні

У грі є 24 бонусних рівня. 18 з них відкриваються після того, як гравець набирає в епізодах певну кількість зірок. Перший бонусний рівень на епізод відкривається, якщо гравець набирає 30 зірок, для відкриття другого треба набрати 50 зірок в епізоді, а третього - 70. Щоб відкрити решта 6, треба використовувати могутнього орла і набирати в епізодах пір'я. Після того, як гравець отримує 10 пір'я в епізоді, відкривається бонусний рівень. 

Також прісуствующімі спеціальні рівні-трофеї, фактично також явялющіеся бонусними рівнями. Трофеї доступні по два на кожен епізод гри. Половина з них відкриваються після проходження всіх рівнів епізоду. Необов'язково отримувати 3 зірки в кожному рівні епізоду, достатньо однієї або двох.

Трофеї:

  • Клітка (Smugglers 'Den) 
  • Пальма (Jungle Escape) 
  • М'яч (Beach Volley) 
  • Повітряна куля (Carnival Upheaval) 
  • Чемодан (Airfield Chase) 
  • Пропелер (Smugglers 'Plane) 
  • Риба (Golden BeachBall) 
  • Ящик (Market Mayhem)

Інші бонусні рівні можна відкрити, якщо знайти заховані на деяких рівнях трофеї. У кожному епізоді треба знайти 15 таких трофеїв.

Трофеї

  • Ананаси (Smugglers 'Den) 
  • Банани (Jungle Escape) 
  • Кавуни (Beach Volley) 
  • Папайа (Carnival Upheaval) 
  • Яблука (Airfield Chase) 
  • Манго (Smugglers 'Plane) 
  • Полуниця (Market Mayhem) 
  • Вишня (Golden BeachBall) 
  • Ракети (Rocket Rumble) 
  • Сундук (High Dive) 
  • Якір (Blossom river) 
  • Шестерінки (Timber Tumble)

Цікаві факти

  • У грі можна побачити свиней, хоча вороги тут мавпи. Свині зустрічаються аж 4 рази: перший раз - в епізоді Carnival Upheaval Якщо переглянути в трибуни, другий - у вигляді повітряних кульок, третій - у заключному ролику всієї гри (у ньому вони намагалися вкрасти яйця) і четвертий - свиня на даху будинку на заставці епізоду Market Mayhem. 
  • Angry Birds Rio - перша гра, створена з художнього фільму / мультфільму. Друга - Angry Birds Star Wars. 
  • Існують Плюшеві іграшки птахів з Ріо, проте Голубчик, Перлинка, Педро, Ніко і Найджел не мають ніг, у решти вони є. 
  • Хоча в сюжеті гри офіційно кілька разів згадуються браконьєри, самі браконьєри в грі не з'являлися навіть як другорядних персонажів. По всій видимості, роль «браконьєра» у грі повністю віддана Найджелу. 
  • У AB Rio є баг: якщо запустити білу пташку назад і відкласти яйце, то впавши труп при попаданні по ньому пташки або блоку може «надутися». 
  • У деяких рівнях може з'явитися подарункова коробка, якщо її розбити, вилізе віконце з написом: «Сюрприз від Поганих Поросят», і вам дадуть 1 випадковий Power-up. Коробка з'являється щоразу в різних місцях на рівні, але після її знищення ніколи на ньому більше не з'являється (як зірки в Bad Piggies Sandbox). 
  • Якщо запустити білу пташку, і використовувати здатність, так, щоб яйце впало у воду, то воно не вибухне. Так само це діє в епізоді Piglantis.

Випадкова вікі