FANDOM

Лого Go

Angry Birds Go!(укр. Злі Пташки: Вперед!) - сьома по рахунку гра з серії ігор Angry Birds.Розроблена Exient Entertainment і видана Rovio Entertainment. Дата виходу гри: 11 грудня 2013 року( в Австралії та Новій Зеландії - 26 листопада).

Гра представляє собою 3D - гру в жанрі гонок. Сайт гри: go.angrybirds.com. Так як і в Angry Birds Star Wars II в ній можна використовувати TelePods.

Геймплей та нововведення

Геймплей Angry Birds Go! значно відрізняється від усіх попередніх ігор. Дана гра має жанр гонок, на відміну від жанру головоломки в минулих іграх. Гравець управляє саморобною машиною (або гоночною машиною, купленої за гроші) птахів або свиней, попутно збираючи монети / кристали / фрукти на трасі. У деяких гонках не можна брати участь, якщо ваша машина недостатньо покращена.

У птахів і свиней з'явилася так звана енергія, яка дозволяє одному персонажу проїхати лише 5 гонок, після чого необхідно чекати якийсь час. Можна почекати або купити всі 5 одиниць енергії за кристали. Досі присутні здатності, які допомагають птахам / свиням приїхати до фінішу першими. Наприклад, Ред може використовувати прискорення.

Гра будується за типом 'freemium', в якому поліпшення купуються за реальні гроші. Таким чином, машини купуються гравцем як і за внутрішньоігрову валюту (монети і кристали), так і за реальні гроші. За гроші також купується режим Jenga. Можна користуватися і платними Telepods.

У грі з'являється п'ять стандартних режимів, також можна придбати режим Jenga.

  • Versus ( Проти ) - звичайний спринт для одного гравця , приносить велику кількість монет.
  • Race Mode ( Змагання ) - тут вам належить конкурувати з сімома іншими водіями. Для перемоги необхідно посісти одне з перших трьох призових місць.
  • Time Boom ( Вибух часу ) - гра на час . На трасі пересуватися значно складніше , шосе наповнене камінням , льодом і дерев'яними блоками , що заважають нормальному просуванню по карті.
  • Fruit Splat ( Різка фруктів ) - гравець змагається разом з однією , двома або більше свинями. Мета полягає в тому , щоб « набрати » достатньо фруктів і прибрати панель у верхній частині екрана. Коли це буде зроблено , фрукти які залишилися перетворяться на монетки.
  • Champion Chase ( Переслідування чемпіона , дуель ) - спеціальний режим , де вам необхідно відкривати доступ до наступних персонажів.
  • Jenga є інтерпретацією геймплея оригінальних Angry Birds в тривимірному просторі.
  • Також в описі Angry Birds Go в Play Market згадується режим Mega Match ( укр.Мега Матч ) . Що це за режим , поки невідомо.