FANDOM

180px-Angry birds logo done x70

Angry Birds (по-укр. Злі птахи) - Є однією з найпопулярніших ігор світу, розроблена Rovio Entertainment в Фінляндії, для декількох мобільних систем, а також для комп'ютера.

Спочатку Angry Birds випускалася для iOS, і з тих пір в неї можна грати і на інших платформах. А це:

Apple iOS

Android

Nokia Symbian ^ 3

Palm / HP webOS

Windows Phone 7 (Nokia)

Windows Phone 8

Mac OS X

Web browsers

Windows PC

PlayStation 3 і PlayStation Portable

Roku set-top boxes

Xbox 360

PSP

Сюжет

Сюжет гри досить простий - як з'ясовується у вступному ролику Poached Eggs, зелені свині крадуть у птахів яйця, з метою приготувати з них яєчню. Розлючені птахи не збираються сидіти склавши руки, і починають мстити свиням, і ставлять мету повернути яйця назад.

Геймплей

Геймплей гри дуже простий: Гравець повинен стріляти з великою рогатки пташками в свиней. Рівень вважається пройденим, коли будуть переможені всі свині. Свині можуть знищуватися як від прямого попадання, так і від руйнування блоків будови свиней.

Серії Ігор

Angry Birds

Angry Birds - Класична, і найперша гра серії Angry Birds. На даний момент розроблено 9 епізодів:

Poached Eggs - Перший епізод, в якому свині в перший раз крадуть яйця у птахів.

Mighty Hoax - Другий епізод, в якому свині вдруге крадуть яйця у птахів, підклавши в місце себе муляжі.

Danger Above - Третій епізод, в якому свині втретє крадуть яйця у птахів, і відлітають на килимі-літаку на повітряно-кулькової тязі.

The Big Setup - Четвертий епізод, в якому свині вчетверте крадуть не тільки яйця, але і беруть в полон самих птахів, але Великий брат поспішає на допомогу полоненим.

Ham 'Em High - П'ятий епізод, в якому свині вп'яте крадуть яйця у птахів, і тікаючи на дикий захід.

Mine and Dine - Шостий епізод, в якому свині освоївши шахтарське ремесло, вшосте крадуть яйця у птахів, і ховаються в покинуту шахту.

Birdday Party - Сьомий епізод, в якому свині всьоме крадуть яйця у птахів, а також святковий торт.

Bad Piggies - Восьмий епізод, в якому свині крадуть яйця і відвозять їх у візку.

Surf and Turf - епізод, в якому свині знову крадуть яйця у птахів на півдні острова, а конкретно на пляжі, самими різними способами. Епізод не нумерується.

Red's Mighty Feathers(укр. Могутні пір'я Реда) - дев'ятий епізод, в якому червоний птах отримує супер-здатність і захищає останнє яйце від атакуючих свиней.

Angry Birds Seasons

Angry Birds Seasons - Друга гра серії Angry Birds. Має тематику різних свят:

Сезони 2011 року

Trick or Treat - Присвячений Хелловіну. Дата виходу: 21, жовтня 2010 року.

Season's Greedings - Присвячений Різдва. Дата виходи: 1 грудня 2010 року.

Hogs and Kisses - Присвячений Дню святого Валентина. Дата виходу 7 лютого 2011 року.

Go Green, Get Lucky - Присвячений Дню святого Патріка. Дата виходу: 10 березня 2011.

Easter Eggs - Присвячений Великодня. Дата виходу: 18, квітня 2011 року.

Summer Pignic - Присвячений Дню літнього сонцестояння. Дата виходу: 21, червня 2011 року.

Moon Festival - Присвячений Святу середини осені. Дата виходу: 1 вересня 2011

Сезону 2012 року Правити

Ham'o'ween - Присвячений Хелловіну. Дата виходу: 21 жовтень 2011 року.

Wreck the Halls - Присвячений Різдва. Дата виходу: 1 грудень 2011 року.

Year of the Dragon - Присвячений Китайському Новому році. Дата виходу: 19 січня 2012.

Cherry Blossom - Присвячений Святу розквіту сакури. Дата виходу: 7 березня 2012.

Piglantis - Присвячений Дню Нептуна. Дата виходу: 14 червня 2012.

Back to School - Присвячений Дню знань. Дата виходу: 17, серпня 2012 року (на PC: 23 серпня 2012).

Сезони 2013 Правити

Haunted Hogs - Присвячений Хелловіну. Дата виходу: 23 жовтень 2012 року.

Winter Wonderham - Присвячений Різдва. Дата виходу: 1 грудень 2012 року.

Abra-Ca-Bacon - Присвячений Дню Цирку. Дата виходу: 16 травень 2013 року.

Angry Birds Rio Правити

Angry Birds Rio - Третя гра серії Angry Birds. Ця гра - помісь гри Angry Birds і мультфільму Blue Sky Studios Ріо. Гра має 7 епізодів.

Smugglers 'Den - Перший епізод, де пташки звільняють з клітин різних птахів в ангарі.

Jungle Escape - Другий епізод, де пташки, разом з папугами Голубчиков і Жемчуженка біжать через джунглі, рятуючись від мавп.

Beach Volley - Третій епізод, де пташки, разом з Голубчиков і Жемчуженка боряться з мавпами на пляжі.

Carnival Upheaval - Четвертий епізод, де пташки, з Голубчиков боряться з мавпами на карнавалі.

Airfield Chase - П'ятий епізод, де пташки звільняють з клітин різних птахів в аеропорту.

Smugglers 'Plane - Шостий епізод, де пташки звільняють з клітин різних птахів у літаку.

Market Mayhem - Сьомий епізод, де пташки з Голубчиков і Перлинкою борються з мавпами на ринку.

Angry Birds Space Правити

Angry Birds Space - Четверта частина серії ігор Angry Birds. Тут птахи подорожують в космосі, щоб наздогнати свиней і повернути собі яйця.

Pig Bang - птахи боряться зі свинями на планетах з кратерами.

Cold Cuts - птахи вдруге борються зі свинями на крижаних планетах.

Fry Me to the Moon - птахи втретє намагаються повернути собі яйця на крижаних планетах, схожих на півмісяці.

Danger Zone - птахи вчетверте намагаються повернути собі яйця на планетах з кратерами і крижаних планетах.

Utopia - птахи вп'яте борються зі свинями на планетах з желе і випічки.

Red Planet - птахи вшосте борються зі свинями на кратерних червоних планетах, схожих на Марс.

Pig Dipper - птахи всьоме борються зі свинями на водних планетах.

Eggsteroids - спеціальні рівні.

Angry Birds Star Wars 

Angry Birds Star Wars - П'ята частина серії ігор Angry Birds. Тут птахи постають у вигляді персонажів популярного анімаційного фільму «Зоряні війни» і їх чекають нові пригоди в космосі і Галактичної Імперії Свиней.

Tatooine - Люк Скайвокер на планеті Татуїн відправляється за зниклими дроїдамі, по дорозі йому належить битися з численними Таскенскімі рейдерами. Йому на виручку приходить Обі-Ван Кенобі і вони, відриваючись вже від Штурмовиків, яким також потрібні дроїди, знаходять Хана Соло і Чубакка. Нові друзі героїв погоджуються доставити їх на Альдераан. Далі дія рівнів переміщається з Татуїна в космос. Герої на Тисячолітньому соколі проривають блокаду і летять до Альдераану ...

Death Star - герої, виявивши на місці Альдераан уламки, підлітають до Зірки Смерті, де б'ються зі свинями. Потім їх затягує на зірку магнітним променем. На Зірці Смерті відкривається можливість грати за Чубакка, а також з'являються нові види свиней-штурмовиків і Кендал Оззель. Обі-Ван, відключаючи магнітний промінь, вступає в сутичку з Дартом Вейдером, що посилює його здатності джедая. Героям вдається втекти і вони повертаються вже з флотом Повстанців на чолі з ВЕДЖ Антіллеса. Наприкінці епізоду птиці перемагають штурмовик Дарта Вейдера і знищують Зірку Смерті.

Hoth - після знищення Зірки Смерті, Дарт Вейдер знаходить повстанців на Хоте і посилає туди нові види свиней: снігових штурмовиків, Розвідувальних дроїд і керуючих машинами АТ-АТ. Тепер можливо грати за принцесу Лею, яка користується магнітним променем. На планеті атакам птахів заважає заметіль, але вони проривають блокаду і відлітають з Хота. Герої розділилися - Люк летить до таємничого Йоді, а за рештою женеться "Зоряний руйнівник" Вейдера. Далі дія рівнів переміщається на астероїдного поле, де з'являються нові вороги - майнокі. Наприкінці епізоду птиці перемагають найжирнішого майнока.

Cloud City - Хан Соло, принцеса Лея і Чубакка летять на цю планету просити дозаправки у Лендо Калріссіан, керуючого Містом і старого друга Соло. Потім Хана Соло заморожують в карбон, і іграбельним стає Лендо Калріссіон. У Хмарному Місті стався перший поєдинок Дарта Вейдера з Люком Скайуокером, який прилетів з Дагоба, пройшовши у Йоди навчання. Але в ході битви Люк втрачає свій світловий меч, і птиці (крім Хана Соло, він закладений в карбон) відлітають з планети.

Path of the Jedi - Люк добирається до дагоби, де за словами примари Обі-Вана Кенобі живе наставник джедаїв. На планеті, Йода створює штучних свиней і Вейдера, здатного силою тримати об'єкти. Дія рівнів відбувається і на планеті, і в космосі. Йода так і залишається неіграбельним персонажем. Наприкінці епізоду Люк перемагає штучного Вейдера, робить собі новий зелений меч і стає сильнішою.

Bonus - на цій планеті перебувають рівні, які відкриваються шляхом знаходження Золотих дроїдів або збирання певного кількість зірок. На рівнях можна грати виключно за вибухає С-3РО і стріляючого розрядами блискавок R2-D2.

Випадкова вікі