FANDOM

Angry Birds надпись

Angry Birds (укр. Злі Пташки або Сердиті Пташки) - сама перша частина серії ігор Angry Birds, випущена 11 грудня 2009. Класична версія гри. На даний момент налічується 10 сюжетних епізодів і ще 2 бонусних.

Епізоди

  • Mighty Hoax (укр. Найвеличніший Обман) -  другий епізод, в якому свині крадуть яйця, підклавши замість себе муляжі.
  • Danger Above (укр. Небезпека Зверху) - третій епізод, в якому свині втретє крадуть яйця у птахів і відлітають на повітряних кулях.
  • The Big Setup (укр. Велика Перебудова) - четвертий епізод, в якому свині крадуть не тільки яйця, але і беруть в полон самих птахів, одначе Великий брат поспішає на допомогу полоненим. В епізоді свині мають каски, які додають їм міцності.
  • Ham 'Em High (укр. Шинка Вище Них) - п'ятий епізод, в якому свині крадуть яйця у птахів, тікаючи на дикий захід.
  • Mine and Dine (укр. Закопатись й повечеряти) - шостий епізод, в якому свині крадуть яйця і ховаються в покинуту шахту.
  • Birdday Party (укр. Вечірка в честь Дня Пташок) - сьомий епізод, в якому свині крадуть яйця та святковий торт. У другій локації всі птахи мають різноманітні святкові капелюхи.
  • Bad Piggies (укр. Погані Свині) - восьмий епізод, в якому свині крадуть яйця і відвозять їх у візку. На рівнях треба здолати свиней і конструкції, які ймовірно побудовані під час гри Bad Piggies.
  • Red's Mighty Feathers (укр. Могутні пір'я Реда) - дев'ятий епізод, в якому Ред отримує суперздатність і захищає останнє яйце від атакуючих свиней.
  • Short Fuse (укр. Коротке замикання) - десятий епізод, в якому свині крадуть яйця і відносять в лабораторію. У цьому епізоді у чорної пташки посилюється суперздатність.
  • Surf and Turf (укр. Прибій і Берег) - епізод, в якому свині знову крадуть яйця у птахів на півдні острова, а конкретно на пляжі, несучи їх на повітряних кулях. Епізод не нумерується.
  • Golden Eggs (укр. Золоті Яйця) - бонусний епізод, до рівнів якого гравець може отримати доступ, знаходячи і збираючи Золоті яйця на рівнях.

Персонажі 

Пташки

  • Червона Пташка - не має здібності, але при натисканні кнопки видає крик. В епізоді Red's Mighty Feathers летить по заданому напрямку.
  • Сині Пташки - розпадаються на трьох маленьких пташок, ефективні проти скла / льоду.
  • Жовта Пташка - при натисканні кнопки прискорюється, ефективна проти дерев'яних блоків.
  • Чорна Пташка - вибухає після натиснення кнопки чи при ударі на блок, ефективна проти кам'яних блоків. В епізоді Short Fuse з'являється електричне поле, яке вбиває струмом свиней, що потрапили в нього.
  • Біла Пташка - випускає яйце-бомбу, яке вибухає при ударі.
  • Зелена Пташка - перша нова пташка у грі, при натисканні кнопки повертається, як бумеранг.
  • Великий брат - з'являється з епізоду The Big Setup, немає особливої ​​здатності, але ефективно пробиває будь-які блоки.
  • Помаранчева Пташка - з'являється з епізоду Birdday Party, роздувається до величезних розмірів.
  • Рожева Пташка - з'являється з епізоду Birdday Party, надуває бульбашки, які піднімають вгору свиней і блоки.
  • Могутній орел - з'являється за додаткову плату, знищує все на своєму шляху.

Свині

Випадкова вікі