FANDOM

Шлемак
Малая свинья
Загальна Інформація
Перша Поява: Рівень 1-1
Поява на рівнях: Часто
Міцність: Велика
Стать: Чоловіча
Розмір: Маленький

Шоломак (Капрал, Шоломник, Шлемафон; англ. Helmet Pig) - ворог з ігор Angry Birds. Є бридкою зеленою свинею, яка командує рядовими свинями. Його шолом зроблений із сталі або пластмаси (точно невідомо). Від звичайних свиней він відрізняється підвищеною міцністю і шоломом, перемогти його можна лише прямим попаданням птаха, і дуже великою кількістю ударів об кам'яні блоки.

Характер

За тестом він відвертий, завзятий, практичний і впевнений.

Цікаві Факти

  • Плюшева іграшка Шоломак - єдина іграшка свині у стані трупа. І багатьом фанатам це не сподобалося.
  • У плюшевої іграшки шлемак немає вух. Але на плакаті, що рекламує Майті і на кадрах Angry Birds Toons можна побачити, що у нього є вуха.
  • Шолом, який носить шлемак, нагадує нацистську каску другої світової війни.
  • У King Pig Шоломак вибухає, як чорний птах.
  • Шолом можна віднести до аксесуарів. Він з'являвся без нього на деяких плакатах і іноді в трейлерах, коли з нього злітав шолом. Так само шолом відлетить при використанні активатора Pig Puffers.
  • Улюблена пора року Шоломака - це літо, про це можна здогадатися по картинці з епізоду Summer Pignic.
  • На плакаті Angry Birds Toons у Шоломака збоку на шоломі піковий туз. Також у Angry Birds Toons у Шлемака шолом кріпиться на запряжці. Ще шолом став більш світлого відтінку, а в серіях Dopeys on a Rope і Double Take у нього шкіра болотного кольору і з плямами, а шолом потемнів. Це може означати, що Шлемака в королівстві свиней декілька. Хоча, можливо, що це є наслідком ударів блискавок в серії Thunder Chuck, в результаті яких Шлемака обгорів. Також у серії Dopeys on a Rope видно, що у нього були плями на голові, як у жирної свині (коли він летів зі скелі). Можливо що Шлемака просто старше малих і середніх свиней.
  • У старому дизайні в стані трупа шолом розколюється, а в новому мнеться. З цього можна зробити висновок - у старому дизайні шолом зроблений з каменю або пластмаси, а в новому з металу.
  • У Angry Birds Toons добре показано, що за характером Шлемак дуже злий і байдужий.
  • Шоломак краде яйця заради підвищення на посаді. Це видно в трейлері Meet the Pink Bird: A new member of the Angry Birds!.
  • Шоломака рідко можна зустріти щасливим, проте в серії Cordon Bleugh! він посміхнувся від їжі Матильди, яка для свиней здалася дуже смачною.
  • У Шоломака-зомбі шолом - це частина черепа

Виноски

Випадкова вікі