FANDOM

Червона пташка
150px-Красная птица
Загальна Інформація
Перша Поява: Рівень 1-1
Поява на рівнях: Дуже часто
Сила: маленька
Особливі вміння: Летить у вказаному вами напрямку (тільки в епізоді Red's Mighty Feathers)
Міцність: Велика
Стать: Чоловіча
Розмір: Середній

Червона Пташка (англ. Red Bird) — символ і основний птах Angry Birds, створений Rovio Entertainment. Вперше була представлена в 2009 році. Є символом оригінальної гри і часто з'являється в ній, а також у Angry Birds Space, але Angry Birds Seasons і Angry Birds Friends з'являється рідко.

Характеристика

Особисті дані

  • Ім'я: Ред
  •  Інші імена: Червона пташка, Червоний Кардинал, Оригінальна Angry Bird, Класична пташка, Головна пташка.
  •  Характер: запальний. Коли мова йде про крадіжку яєць, він, як і всі птахи, впадає в лють при виявленні пропажі яєць. Більше того, з усіх птахів він найбільш охайно і бережливо ставиться до збереження яєць, і сильно боїться їх втратити. Це можна побачити в 10 серії Angry Birds Toons Off Duty. У тесті Angry Birds Birdsonality сказано, що Ред - вольовий, рішучий, сильний, досвідчений і впевнений у собі, природжений лідер.
  •  Кращі друзі: Чак.

Особливі прикмети

  •  Колір червоний, плями біля очей бордові, животик білий, дзьоб грушевого кольору.
  •  Форма округла, ближче до овальної.
  •  Очі розташовуються близько одне до одного. Біля очей є червоні плями, які розташовуються паралельно одна одній, створюючи пряму з плям.
  •  Брови трикутні, чорного кольору.
  •  Дзьоб короткий, товстуватий, гострий.
  •  Маківка представляє з себе чубок з двох шматочків.
  •  Хвіст складається з трьох шматочків чорного кольору.

Дитинство, підлітковий вік, юнацтво

Мало що відомо про дитинство, підлітковий вік та юність Червоної пташкии, але відомо те, що він був важкою дитиною.

Цікаві факти

  • У деяких трейлерах, мультфільмах, рекламах і плакатах червона пташка сильніше і краще пробиває дерево.
7d09f625ed32c1cab1df735e275a65a2e114459b 1

В капелюсі лепрекона

  • При використанні активаторів Бонусів Homing Bird, Tazos Power або Samba Burst птах на рогатці замінюється червоною пташкою з особливими здібностями.
  • У більшості мультфільмів, трейлерів і зображень у Реда одна зіниця більше іншої.
  • Червона пташка не з'являлася лише в епізоді Green Day, але, так як цей епізод закрили, червону пташку можна вважати птахом, що з'явилася практично у всіх епізодах та іграх (The Big Setup тільки у вступному ролику).
  • Відомо, що при народженні Ред був жовтого кольору, з віком він став рожевим, а вже потім червоним.
  • Судячи по трейлеру Wreck the Halls, Ред чудово катається на лижах.
  • Діти, яких Ред представив в мультфільмі Egg Sounds, були рожевого кольору.
  • Якщо подивитися на вид птахів у клітках з Angry Birds Rio, то можна помітити що деякі з них схожі на Реда.
  • Ред — самий войовничий і самий нервовий з усіх птахів. Це особливо видно в серії Off Duty.
    • Це може пояснити, чому Ред так охороняє яйця. Можливо це навіть його діти, раз він так люто захищає їх.
  • Якщо судити по Angry Birds Birdsonality то можна припустити, що він лідер (вожак) зграї.
Рэда ударила молния

Тут можна побачити тріщину в черепі Реда

  • Якщо торкнутися екрана (на гаджетах під час польоту), то Ред видасть бойовий клич. Але в Angry Birds Seasons після оновлення 3.0.3 (Abra-Ca-Bacon ) Ред не кричить свій бойовий клич. Те ж сталося і з Теренсом.
  • Як стало відомо з епізоду Off Duty, Ред є трудоголіком.
  • У Реда трохи надтріснутий череп. Це можна помітити в дванадцятій серії Angry Birds Toons Thunder Chuck.
  • У деяких трейлерах Ред виглядає по іншому.
  • В епізоді короткометражки Red's Mighty Feathers у Реда нарешті з'явилася здатність - після натискання на екран, він може летіти у напрямку до найближчої свині.
  • Але і до цього Rovio хотіла подарувати для нього хоч трошки сили. У Angry Birds Rio Ред добре пробиває дерев'яні і крижані блоки. А в Star Wars у цієї пташки з'явився меч, який дає трохи додаткової сили. В Angry Birds Space у червоної пташки з'явилася здатність видавати хвилю звуку при натисканні на екран. З-за цієї хвилі свині поблизу підстрибують.
  • 23 червня Ред "прилетів на Червону площу в Москві", щоб прославити однойменну гру, а заодно провідати свою тезку. У цей же день відзначали свято випускники 2013, і тому він видався на славу. Також на Червоній площі в той день роздавали безкоштовні кепки Angry Birds з Редом.
  • Ред і його альтер-его Люк Скайвокер - єдині птахи, що мають здатність не на всіх рівнях (Ред у всіх епізодах, крім короткометражки Red's Mighty Feathers, а Люк на початкових рівнях Tatooine).

Космічна Червона Пташка

Ред Космічний

Космічний Червона Пташка (англ. Space Red Bird, також Супер Ред ) — альтер-его Червоної Пташки. Згідно з трейлеру Angry Birds Space, пройшовши через чорну діру, створену крижаною пташкою Червона Пташка придбав "Убер Маску". У масці вид червоної пташки нагадує вигляд супер-героїв коміксів росомахи і Бетмена.

Маска дозволяє червоній пташці бачити об'єкти здалеку, а також точніше цілитися.

Також у неї зникають плями під очима і над животом. Маківка і хвостик загострилися. Крім того, Ред став дещо більш темного кольору. У грі після активації особливих здібностей птах видає шум, з-за якого свиня, що знаходиться поблизу, трохи підстрибне.

Слеш

72

Слеш

Слеш — неігрова пташка. З'являється в Angry Birds Space.

У березні 2013 року була створена нова музична рок-тема. Тема створена за підтримки відомого рок-гітариста Слеша, який і дав назву пташки.

Виноски

Випадкова вікі