FANDOM

Тоні
ABSeasonsBlueTerence
Загальна інформація
Поява на рівнях Не часто
Сила Велика
Особливі вміння Летіти вниз з великою силою
Стать Чоловіча
Розмір Великий

Тоні (англ. Tony) - персонаж з Angry Birds Seasons. З'явився в епізодах On Finn Ice і Ski or Squeal.

Характеристика

Зовнішній вигляд

  • Колір блакитний, зі світло-синіми плямами, животик біло-блакитний.
  • Форма кругла, ближче до овальної.
  • Обличчя:
    • Брови короткі і товсті, темно-синього кольору.
    • Очі знаходяться близько один до одного. Біля очей є світло-сині плями, які розташовуються паралельно, створюючи пряму лінію з плям.
    • Дзьоб короткий, помаранчевого кольору.
  • Верхівка представляє чубчик з двох пір'їнок.
  • Хвіст складається з трьох тонких пір'їнок чорного кольору.

Особистість

Як про особу, про Тоні відомо вкрай мало. Він є кузеном Теренса. Також відомо те, що Тоні мешкає у Фінляндії і так само мовчазний, як і його брат.

Захоплення

З роликів видно, що він дуже любить традиційні фінські розваги - грітися в сауні, кататися на лижах, грати у хокей, рибалити, а також милуватися північним сяйвом.

Біографія

За сюжетом трейлера до епізоду On Finn Ice, Теренс приїхав до свого кузена у Фінляндію, де вони займалися традиційними фінськими розвагами: грілися в сауні, каталися на лижах, грали у хокей, рибалили, а також милувалися північним сяйвом.

Поява в іграх

Вперше Тоні з'явився в одному із загадкових роликів, який, як пізніше з'ясувалося, був анонсом епізоду On Finn Ice. Протягом досить довгого часу цей ролик був єдиним свідченням про появу нового персонажа. Через кілька днів на офіційному сайті Rovio було викладено ще одне відео, в якому про птаха стало відомо набагато більше, наприклад, його місце проживання і улюблені захоплення. В кінці листопада на сайті було опубліковано інформацію про Снігову пташку. Стало відомо, що його звуть Тоні. 1 грудня 2014 гра Angry Birds Seasons оновилася. Як і очікувалося, в гру було додано Тоні. З'являється він лише в епізодах On Finn Ice, Ski or Squeal і The Pig Days. Його здатність полягає в тому, що при торканні він злегка підлітає і летить вертикально вниз. Як і Великий брат, Тоні має гарну руйнівну силу, легко знищуючи скло і дерево.

Цікаві факти

  • Якщо натиснути на Тоні в головному меню, він не крикне. Можливо, це помилка.
  • Крик Тоні під час активації здатності дуже схожий на крик Могутнього орла.

Див. також

Випадкова вікі