FANDOM

Шаблон:Персонаж М

Тисячолітній сокіл (також відомий як Сокіл Тисячоліття ; англ. Millennium falcon ) — могутній персонаж, що використовується в грі Angry Birds Star Wars замість орла.

Являє собою великий червоно-білий космічний корабель з лазером і іншими типами озброєння.

Опис

Спосіб і причини його виклику аналогічні попереднім іграм. Але для виклику Тисячолітнього сокола гравець повинен запустити з рогатки космічне яйце. У місце, де яйце зупиниться, прилетить космічний корабель, який буде стріляти з бластера в різні боки, все він здійснює 9 пострілів. Також можна не чекати, поки яйце зупиниться, а просто натиснути на нього, і Сокіл прилетить. Виклик Тисячолітнього сокола не гарантує знищення всіх ворогів і руйнування всіх споруд.

Стає доступним після проходження рівня Tatooine 1-40. Деяка кількість соколов стає доступно по міру проходження гри, якщо гравцеві їх не вистачає, він може отримати більше за додаткову плату або ввести коди, які знаходяться в наборах до гри. Також, це один з іграбельних персонажів, який не є птахом (він навіть не є живою істотою).

У фільмі

По фільму, Тисячолітній сокіл — легкий кореллианский вантажний корабель YT-1300, належав Хану Соло. За час свого існування він змінив безліч господарів, останніми з яких були Лэндо Калриссиан, а пізніше Хан Соло. Корабель пережив безліч модифікацій. Зокрема, були додані двигуни від списаних імперських кораблів та озброєння. У гиперпространстве «Сокіл» літав набагато швидше кораблів свого класу і швидкохідних кореллианских корветів.

Цікаві факти

  • В салоні у корабля є дзеркало заднього виду, на якому висить брелок у вигляді гральних кісток.
  • У перших двох роликах епізоду Death Star 2 Лэндо і Ниен Нунб сидять у кріслах, але в заключному ролику епізоду Tatooine крісла відсутні. А у фільмі крісла присутні завжди.

Виноски

Випадкова вікі