FANDOM

Теренс
Теренснорм
Загальна інформація
Поява на рівнях Рідко, в The Big Setup постійне
Сила Велика
Особливі вміння Велика сила і глухий вигук
Стать Чоловіча
Розмір Великий

Теренс (англ. Terence) — персонаж Angry Birds. Вперше з'являється в епізоді The Big Setup, в якому він є практично головним персонажем.

Особисті Дані

Ім'я: Теренс.

Інші імена: Велика Червона Пташка, Великий брат, Бордова Пташка, Велика Пташка.

Сім'я: Червона Пташка (молодший брат), Яйця хлопчик і дівчинка (можливо племінники).

Характер: не такий запальний, іноді спокійний як стіна. Проте іноді він впадає в лють коли мова йде про пропажі яєць.

Як показано в трейлері Angry Birds Space, великий брат — сама сердита й похмура Пташка. І в той же час найсильніша. Зовні він не отримує ніякого збитку організму, але може передати біль звуками, наприклад - Чубакка.Теренс нудний і лінивий, але він дуже піклується про зграї, а також про яйця, намагається їх захистити і врятувати від викрадення свинями. Великий брат сторониться інших птахів, залишається осторонь, але коли треба, він приходить на допомогу.

У тесті Angry Birds Birdsonality сказано, що Теренс - врівноважений, логічний, має інтроспективний характер.

Іноді розробники намагаються прикрасити похмурість великого брата:

  • У трейлері Season's Greedings на нього надіта досить кумедна шапка Санти Клауса,
  • в титрах епізоду Cherry Blossom він переодягнений в костюм гейші,
  • а в титрах епізоду Easter Eggs він розфарбований як великоднє яйце.

Тим не менш, Великий брат таки посміхнувся у різдвяному коміксі, в ролику епізоду Pig Dipper, наприкінці тринадцятої серії Angry Birds Toons Gardening with Terenсe і врешті двадцятої серії Angry Birds Toons Run Chuck, Run.

Ще він може дивуватися, це також було відмічено в деяких коміксах, трейлерах і на деяких зображеннях.

Виноски

Випадкова вікі