FANDOM

Стелла
Stella
Загальна інформація
Поява на рівнях Не часто
Сила Середня
Особливі вміння Видуває мильні бульбашки, які піднімають у повітря блоки та свиней
Стать Жіноча
Розмір Середній

Рожева пташка (англ. Pink Bird) - вид пташки, який з'явився в Angry Birds Seasons в епізоді Back to School (назад до школи) у вересні 2012 року (потім вона з'явилася в Angry Birds Star Wars і набагато пізніше в оригінальній Angry Birds). Вона є третьою іграбельною пташкою жіночої статі, після Білої пташки і Перлинки, а також другою пташкою, яка стала постійним членом зграї.

Характеристика

Зовнішній вигляд

  • 'Колір' рожевий, животик більш світлого відтінку.
  • 'Форма' майже кругла.
  • Обличчя:
    • 'Брови' тонкі і короткі, чорного кольору.
    • 'Очі' блакитного кольору, розташовуються далеко один від одного, вії чорного кольору.
    • 'Дзьоб' помаранчевого кольору, дуже маленький і короткий.
  • 'Верхівка' представляє з себе двоколірний чубчик з трьох пір'їнок рожевого кольору з темними кінцями.
  • 'Хвіст' складається з трьох довгих тонких пір'їнок чорного кольору.

Особистість

Стеллі притаманні такі риси характеру:

  • Запальність. На вигляд Стелла дуже мила, але насправді вона має дуже запальний характер. Її дратує, коли її недооцінюють або стають на її шляху. Вона легко вступає в сварки, особливо з Гейл.
  • Упертість. Стелла завжди стоїть на своєму і не готова поступатися. Повинно бути так, як вона хоче, або ніяк.
  • Хитрість. Рожева пташка є дуже кмітливою і хитрою, так як вона швидко придумала план, щоб свині в черговий раз не вкрали яйця.
  • Амбіційність. Стелла дуже амбітна, і любить брати на себе дуже багато складних завдань, але вони не завжди їй під силу.
  • Авантюризм. Рожева птах любить пригоди. Вона шукає їх заради веселощів. Якщо Стеллі нічого робити, то вона стає нудною і сварливою.

За тестом Angry Birds Birdsonality вона турботлива, природний посередник.

Увлечения

  • Світлина. Як видно по Angry Birds Stella, Стелла любить все фотографувати, особливо своїх друзів. У неї є фотоальбоми з фотографіями своїх друзів, Який вона любить переглядати, згадуючи про старі часи.
  • Паркур. У Стелли відмінні навички паркуру. Це добре помітно в серії Bad Princess, коли вона стрибала по гілках дерева. Її здатність у власній грі також пов'язана з паркуром.
  • Дельтапланеризм. Рожева птах захоплюється польотом на дельтаплані, намагаючись з кожним разом підкорювати нові висоти. У серії Own the Sky вона злякалася висоти, через що впала. Після цього Стелла деякий час боялася літати, але її друзі допомогли впоратися з цим страхом.

Уподобання

Подобається
  • Надувати мильні бульбашки.
  • Жарти Поппі над іншими птахами.
  • Відпочивати на пляжі.
  • Кататися на скейтборді.
Не подобається
  • Свині.
  • Коли Поппі жартує над нею.
  • Коли її не слухають.
  • Коли Гейл втручається в її життя або шкодить оточуючим.
  • Свині-зомбі

Біографія

Свинячий острів

Одного разу Стелла прогулювалася по Свинячому острову і пускала бульбашки. Тут вона помітила, як Капрал вчить свиней крадіжці яєць. Птицю це дуже розлютило, завдяки чому вона вирішила провчити їх. Стелла надула бульбашку у формі яйця, і дурнуваті свині, побажав за ним, впали в яр. Пташка підійшла до краю обриву і подражнила їх.

З тих пір Стелла приєдналася до зграї Ред а й неодноразово допомагала птахам повертати яйця. Також вона деякий час була в Ріо.

Золотий острів

Стелла переїжджає на Золотий острів, щоб возз'єднається зі своїми друзями: Віллоу, Поппі, Далієй, Лукою і Гейл. Вона живе в будинку, розташованому на верхівці дерева. Помітно, що Стелла стала дорослішою, так як вона більше не пускає бульбашки і віддає перевагу активному відпочинку.

Додаткова інформація

  • Інші імена: Рожева пташка, Пташка-пузиропускатель, Пташка-пузирестріл.

Особистість

Можливо, Рожева пташкаще не достатньо доросла, так як судячи з мультиплікаційному трейлеру Meet the Pink Bird: A new member of the Angry Birds! вона веде себе типово по-дитячому, і любить пускати мильні бульбашки.

Також вона є дуже кмітливою і хитрою, так як вона швидко придумала план щоб свині в черговий раз не вкрали яйця. Деякі вважають, що вона дуже добра.

Геймплей

Pink bird ability
  • Рожева пташка фактично слабка проти більшості блоків, як і помаранчева пташка до активації особливої ​​здатності.
  • Її особлива здатність - це пускати навколо себе кольорові мильні бульбашки, які можуть піднімати в повітря блоки і свиней. Ця здатність може активуватися при натисканні на екран або через кілька секунд після попадання в приміщення свиней. *Через кілька секунд, після підняття в повітря блоків або свиней бульбашки лопнуть, і таким чином всі блоки і свині, що знаходяться в них, впадуть вниз.

Цікаві Факти

Це друга пташка, яка має кольорові (блакитні) очі. Перша - Могутній Філадельфійський Орел,третя - Енакін Скайвокер ситх. У всіх інших вони чорні.

У трейлері рожева пташка пускає бульбашки за допомогою спеціальної трубочки, в грі ж бульбашки з'являються навколо пташки самі собою.

Рожева пташка ніколи не впадає в стан трупа, оскільки її забирає разом з бульбашками. Тим не менш, у Принцеси Леї все ж є стан трупа.

Це пташка, яка остання з'явилася в оригінальній Angry Birds, вона з'явилася в епізоді Birdday Party на рівні 19-1.

Рожева, біла і зелена пташки (поки що) жодного разу не з'явилися у Angry Birds Space.

Рожева і чорна пташки - єдині птахи, у яких верхівка відразу двох кольорів.

У режимі King Pig її аналогом є Дівчинка-Свиня.

Це єдиний птах, у якої клич (крик) з кожним разом міняється

У трейлері у рожевої пташки очі бірюзового кольору, в грі блакитного, а в AB Toons темно-блакитного.

В офіційній групі Angry Birds на Facebook кілька разів до дня Св. Валентина з'являлися фотографії разом із закоханими Стелою і Редом. Однак, навряд чи між птахами є якісь подібні почуття, швидше за все це фан-aрт.

Можливо, Стелла - найстарша з птахів - дітей, після Помаранчевої Пташки, Синіх, а також смугастої пташки.

Стелла - найслабша пташка (без здатності). Вона навіть від скла відскакує.

Але її мінуси компенсуються тим що вона може підняти колони! Це видно у рівні 1-12 епізоду Back to School.

Стелла - п'ята пташка, у якої змінюється траєкторія польоту після активації здібності. Причому Рожева пташка піднімається вгору без рогатки.

Виноски

Випадкова вікі