FANDOM

Сріблянка
Серебрянкаа
Загальна інформація
Поява на рівнях За бажанням гравця у Angry Birds 2
Сила Середня
Особливі вміння Робити «Мертву петлю», після чого летить вертикально вниз і створює невеликий землетрус під час зіткненні з поверхнею.
Стать Жіноча
Розмір Середній

Сріблянка (англ. Silver) — пташка з гри Angry Birds 2.

Характеристика

Зовнішній вигляд

  • Колір сріблястий, животик білий.
  • Форма трапециевидная.
  • Обличчя:
    • Очі овальні, з великими зіницями, коричневої радужкою і товстими віями. Близько очей темно-сірі плями у формі двох гострокутих і з'єднаних між собою трикутників.
    • Дзьоб грушевого кольору, короткий і маленький, загнутий вниз. Кінчик темно-оранжевий.
  • 'Верхівка' є чубчик з двох довгих загострених пір'їнок.
  • 'Грудка' біла, трикутна.

Зовні нагадує Далію або Поппі з гри Angry Birds Stella.

Особистість

Мало що відомо про особу Сріблянки. Судячи з усього, вона дуже хоробра і любить літати. Вона, як Бабблз і Могутній орел, вміє літати без рогатки.

Також відомо, що у Сріблянки «ідіотське» почуття гумору. Вона безвідповідальна, не дбає про яйця і трохи божевільна. Це все пов’язано з тим, що вона виросла в сім'ї свиней.

Біографія

Коли Сріблянка була ще яйцем, один свин випадково знайшов це яйце і поніс його Королю свиней (комікс The 4-th Egg). Той, зображуючи себе зайнятим, спочатку не став слухати слова підлеглого, але дізнавшись про знахідку, на радощах розцілував його і відправив на кухню до свина-кухаря. Той уже хотів приготувати омлет, як раптом яйце почало тріскатися. Свині зраділи, коли побачили новонароджене створіння, адже тепер у них з’явився свій власний птах. Вони назвали її Сріблянкою.

Пізніше, побачивши, як один свин краде яйця птахів, вона приєдналася до своїх родичів і стала допомагати їм перемагати свиней.

Геймплей

Серебрянка особливо ефективна проти кам’яних блоків. При натисканні на екран робить мертву петлю, після чого стрімко летить вниз. Добре пробиває дерево, лід гірше. Птахом найкраще цілитися в будівлі з динамітом і кам’яної основою.

Здібність

Здібністтю пташки є робити так звану «Мертву петлю» і летіти вертикально вниз, що підтверджує її майстерність. Данна здібність є з'єднанням здібностей Тоні і Віллоу. Тоні летить вниз, а Віллоу кружляє в повітрі.

Основний спосіб застосування її здібністі полягає в тому, що Сріблянка летить над будовою, а після активації здібності з силою пробиває будову зверху. Підходить для будов, де є динаміт, прикритий зверху іншими блоками. Пташка з легкістю проб'є ці блоки і підірве його.

Також є ще один варіант її використання. Він полягає в тому, що при натисканні Сріблянка починає робити мертву петлю, але не закінчує, а з силою вдаряється в який-небудь предмет зверху. Добре підходить для високих будівель, до яких важко дістатися, а також для Свиней-хлопчиків.

Також можна просто запустити її в будівлю і активувати здатність, коли вона вже буде зовсім близько до будови. Тоді вона з силою влетить в будову, при цьому удар буде завдано від низу до верху. Добре спрацьовує для будов, які складно руйнуються зверху, а також для будов, де є висувні деталі.

Є ще один спосіб застосування її здібності. Він полягає в тому, що при активації здатності Сріблянка летить вниз і вдаряється об непробивну поверхню. В цьому випадку легкі споруди можуть підстрибнути і зруйнуватися. Також ця тактика підходить для окремо розташованих свиней.

Поява у грі

Сріблянка з’явилася в серії ігор один раз, в Angry Birds 2, на 23 рівні гри, в Нью-Свинську, після чого стає доступна на наступних рівнях за бажанням гравця.

Цікаві факти

Див. Також

Випадкова вікі