FANDOM

Сині пташки
150px-Близнецы
Інформація
Перший рівень появи 1
Поява на рівнях 1-10, Часто
Сила Маленька
Особливі вміння Розділяється на три окремі пташки
Стать Чоловіча (у всіх)
Вид Червоновухий астрильд
Розмір Маленький
Примітки
Особисте
  • Імена: Джей, Джейк і Джим.
  • Інші імена: Сині птахи, Кластерна птаха, Потрійна птаха, Блюз, Близнята, Кригоруби, Сині, Блакитні птахи.
  • Сім'я: Оскільки це три персонажі, це три брата-близнюка.
  • Кращі друзі: Бабблз, Стелла.

Загальне

Сині птахи (англ. Blue Birds) - відразу три персонажі оригінальної Angry Birds, створеної Rovio Entertainment в 2009 році.

Характер: Запальні. Коли мова йде про крадіжку яєць, вони як і всі птахи, впадають в лють, при виявленні пропажі яєць. Якщо немає загрози викрадення, то їх характер цілком спокійний, можна навіть сказати веселий і життєрадісний. Вони дуже допитливі, і постійно потрапляють в неприємності, завдаючи всім збиток, і через це інші птахи просто не можуть не втрутитися. У тесті Angry Birds Birdsonality сказано, що сині птиці - жартівники і сперечальники, вони винахідливі і наполегливі. Люблять приставати до інших птахів. А так вони люблять пограти. Це видно в багатьох серіях Angry Birds Toons, в тому числі Do As I Say!, True Blue?, Double Take і Slingshot 101. Дуже люблять свята.

Особливі прикмети:

-Колір швидше блакитний, ніж синій, повіки біля очей червоні, дзьоб жовтого кольору.

-Форма овальна, більше схожа на яйце.

-Очі розташовуються близько до один одного, під ними є великі червоні повіки.

-Брови є, але зустрічаються тільки в трейлерах.

-Дзьоб тонкий, середніх розмірів.

-Верхівка вдає із себе чубок з двох блакитних пір'їнок.

-Хвіст складається з двох тонких чорних пір'їнок.

Цікаві Факти

  • Сині птахи і Йода - це єдині птахи, які не мають брів. Але у синіх птахів все ж є брови в деяких мультиплікаційних трейлерах і в серії Angry Birds Toons Slingshot 101 коли вони пародіювали Реда.
  • У деяких трейлерах сині птахи крупніші, з трьома пір'ям на чубчиком.
  • Іграшки також зазвичай представляють із себе одну птицю.
  • Сині птахи - найменші птахи з усієї серії ігор Angry Birds.
  • Сині птахи - самі ранимі птиці серії ігор Angry Birds.
  • Буквально у всіх частинах Angry Birds у них крик і звук болю однаковий, тільки в Star Wars і Space можна почути «призвук луни».
  • Сині птахи люблять грати в м'яч, плавати, кататися на скейтборді і ще багато інших речей. Про все це стає відомо в різних серіях Angry Birds Toons.
  • Сині птахи ще діти, а значить у них немає яєць, і вони допомагають їх повертати виключно із солідарності до решти птахам.
  • Сині птахи відмінні пародисти, це можна дізнатися з серій Do As I Say! і Slingshot 101 де вони пародіювали Реда, Матильду і звичайну свиню.
  • Сині птахи дуже люблять розіграші, але вони розігрують не тільки свиней, а й птахів.
  • Злих синіх птахів майже ніде не можна побачити, але все ж іноді вони з'являються в злості, наприклад у вступному ролику Angry Birds Rio і трейлері Angry Birds Space.
  • Сині птахи вміють змінювати колір. Це помітно в Slingshot 101 і Do As I Say!
  • На самому початку гри вважалося, що Сині - це одна птах із звичайною здатністю, але пізніше вона «перетворилася» відразу в три птахи-близнюка, яким навіть придумали імена окремо, проте імена теж дуже схожі.
  • Сині птахи люблять грати в м'яч. Це видно в Angry Birds Toons.
  • Це єдиний птах у якої не змінювалося особливе вміння.
  • Сині птахи дуже люблять казки. Це видно в Pig Tales та серії Angry Birds Toons Double Take.

Виноски

Випадкова вікі