FANDOM

Свині — мешканці Острова Свиней, головні антагоністи Пташок, що роблять їм усілякі пакості і крадуть пташині яйця.

Акт Перемиря 01

Антагоністи вийшли на акт перемир'я

Свині З яйцями 02

Класична команда

BadPiggies За Зростом 01

За зростом

Детальніше

Свині 03

Свиняче щастя

Отже, Бридкі зелені свині (англ. Bad green piggies), або скорочено просто Свині (англ. Piggies) - головні антагоністи в іграх Angry Birds, які постійно крадуть у птахів яйця, з метою приготування з них яєчні, точніше, накормления яєчнею короля свиней.

Всі свині, як йдеться у назві, зеленого кольору, і їх буває кілька видів: перший - звичайна свиня, яка поділяється за розмірами на малу, середню і велику; Другий - Шлемак; Третій - Вусатий барон; і четвертий - «фінальний бос» Король свиней.

Починаючи з епізоду « The Big Setup » свині почнуть носити різні капелюхи або аксесуари. Але це будуть не окремі види свиней, так як їх капелюх і/або аксесуар можуть бути знищені раніше/пізніше ніж знищиться сама свиня. У Шлемака в цьому епізоді стало з'являтися 2 капелюхи. Будівельна каска і шолом.

Всі свині при знищенні дають 5000 очок. Якщо при цьому знищений аксесуар, який носить свиня, то очок набирається трохи більше. В епізоді короткометражки red's Mighty Feathers замість окулярів з'являється напис"Pop".

Можна сказати, що в серії ігор Angry Birds свині представлені в якості неиграбельных персонажів, так як управляти ними можна лише на рівнях King Pig. Однак Rovio випустила гру під назвою Bad Piggies, в якій гравцеві належить битися на стороні свиней, і там вже діями свиней можна управляти. А 19 вересня вийде гра Angry Birds Star Wars 2, в якій є можливість грати за свиней.

Характер

Свині Маленька Рекламка 02
  • Як заявила компанія Rovio, свині - істоти не дуже розумні, вони навіть можуть легко переплутати яйця і, наприклад, повітряні кульки або мильні бульбашки. Доказ цьому - трейлер Meet the Pink Bird: A new member of the Angry Birds!
  • Зазвичай свині зосереджені на їжі, особливо Король свиней. Тим не менш, з виходом нових епізодів і рівнів можна легко помітити, що споруди свиней стають все складніше і складніше.
  • Також свині хитрі. У Angry Birds Toons кілька разів показували, що свині підбираються до яєць, використовуючи камуфляж та різні укриття, наприклад, пересувний кущ.
  • Ще можна припустити, що свині трудоголіки, адже споруди же треба створювати, а ледачий цього не зробить. Ось і висновок, що свині трудоголіки.

Цікаві факти

  • Незважаючи на те, що у всіх вступних і заключних роликах до епізодами у свиней немає ніг, від місць викрадення яєць до свиней завжди ведуть сліди, що дивно.
  • Також у свиней, як і у птахів немає рук/крил, це навіть було з'ясовано в Angry Birds Star Wars Cinematic Trailer. Тим не менш, руки (копита) Короля свиней були показані в Angry Birds Cinematic Trailer. Також ноги (задні копита) свиней були показані в одинадцятій серії Angry Birds Toons Slingshot 101.
BadPiggies Космічні 01
  • У грі Angry Birds Space анімація свиней трохи змінилася, і вони навчилися виражати більше емоцій: страх, паніку, сонливість і т.д.
  • За словами Rovio, вони вибрали саме свиней в якості ворогів для своєї гри, так як в момент розробки гри в новинах часто стали говорити про епідемію свинячого грипу. А в зелений колір їх пофарбували тому, що це надає їм хворобливий вигляд.
  • В магазинах App Store і Samsung Apps в розділі для скачування Angry Birds (оригінальної) виявилися дивні фотографії, де свині дають навіть 2500 і 3000 очок, а зовсім не 5000. Однак це, напевно, просто помилка Rovio. Потім скріншоти були видалені з тієї сторінки, але вони збереглися... Ви можете бачити їх тут.

У п'ятачках більшості зелених свиней одна ніздря трішки більше іншої. Одна кругла, а інша овальна.

  • У майбутніх серіях Angry Birds Toons, судячи з офіційного опису, з'явиться нова льоха - свиня-літописець.
  • У свиней в оригінальній грі є модель страху. Перед «смертю» вони закривають очі. Фактично це той же труп, що і у птахів.
  • У Angry Birds Rio свиней як таких немає, як ворогів є мавпи, Найджел і Мауро.
  • Однак, в настільній версії Angry Birds Rio свині все ж є. У самій грі на них є лише відсилання - наприклад, в епізоді Carnival Upheaval їх цілих дві - свині-повітряні кулі, за яких теж дають 5000 очок,і свиня в руках у людини на задньому фоні. Також свиню можна помітити, якщо придивитися до емблемі епізоду Market Mayhem.
  • Коли свині налякані, у них косі очі. Хоча у свиней вони трохи скошені навіть коли вони не перелякані.
  • У Angry Birds Toons їх колір трохи темніший
  • У короткометражки red's Mighty Feathers що б не померти, при падінні свині використовують парасольки. Вони у них є, навіть якщо їх немає на транспорті!

В іграх свині коли "вмирають" - зникають, але в роликах і Angry Birds Toons птиці накидаються на них зверху і починають на них стрибати поки не будуть втоптувати під землю.

Свиняча галерея

Виноски

Bad Piggies
Свині
Основний склад
Шоломак і король 05
Мала свиняСередня свиняВелика свиняВусата свиняКороль свинейШоломак
Фахівці Свиня-листоношаСвиня-літописецьСвиня-механікСвиня-професорСвиня шеф-кухар
Космічний склад Жирна свиняГектор ПоркоСвиня-Інопланетянин
Свиня з веснянками
Мавпи НайджелМауро
Інше Свині

Випадкова вікі