FANDOM

Свиня шеф-кухар (англ. Chef Pig) - головний кухар свиней, а також сірий кардинал і головний помічник Короля свиней.

Опис

Свиня Шеф-Кухар - зелена свиня трикутної форми з довгими чорними вусами, рівними зубами і кухарським ковпаком. В Angry Birds Birdsonality і в мультсеріалі Свін-кухар має три плями, як у жирний свинячий і свині-кулі. У трейлерах і коміксах плями відсутні. У тесті Birdsonality плями розташовуються на голові (трохи вище п'ятачка), а в мультсеріалі - збоку. Як можна побачити в коміксах, Свиня Шеф-Кухар - одна з найдотепніших та найкмітливіших. Так, наприклад, він дає ідеї Королю, але коли його план провалюється, ухиляється від покарання.

Якщо судити по тесту Angry Birds Birdsonality, він незалежний, спокійний, зібраний, спостерігач, що повністю суперечить його характеру в Angry Birds Toons. У Toons він згадується, як злісний і хитрий свин, бажаючий вкрасти яйця і прийти до влади. У серії True Blue? він хотів вкрасти яйця з метою підвищення, так само, як і Капрал. У Trojan Egg видно, що Свін-Кухар мріє скинути Короля свиней і зайняти престол. При цьому показано, що він навіть готовий його вбити.

Виноски

Bad Piggies
Свині
Основний склад
Шоломак і король 05
Мала свиняСередня свиняВелика свиняВусата свиняКороль свинейШоломак
Фахівці Свиня-листоношаСвиня-літописецьСвиня-механікСвиня-професорСвиня шеф-кухар
Космічний склад Жирна свиняГектор ПоркоСвиня-Інопланетянин
Свиня з веснянками
Мавпи НайджелМауро
Інше Свині

Випадкова вікі