FANDOM

Свиня-механік
Малая свинья
Загальна Інформація
Перша Поява: Рівень 1-1
Поява на рівнях: Часто
Міцність: Велика
Стать: Чоловіча
Розмір: Маленький

Свиня-механік (англ. Mechanic Pig) - могутній персонаж з гри Bad Piggies.

Гравець може викликати цього персонажа, якщо відчуває труднощі з проходженням рівнів.

  • Він автоматично побудує транспортний засіб, за допомогою якого рівень буде пройдений, але навряд чи така машина зможе зібрати хоча б дві зірки.
  • Його функція аналогічна функції Могутнього орла.
  • Якщо тривалий час гравець не може пройти рівень, свиня-механік відкриється на цьому рівні.
  • Якщо використати свиню-механіка, то до наступного використання має пройти певний час. Чи можна придбати механіка за гроші, тоді його можна використовувати багато разів поспіль.

В оновленні Rise and Swine в грі з'явилися бонусні активатори, серед яких є активатор Super Mechanic Pig (укр. Супер-механік). Відмінність в тому, що цей механік (той же самий персонаж) будує транспорт, який обов'язково збере всі три зірки.

Також Механік з'являвся в грі Angry Birds, в епізоді Bad Piggies. У ролику після проходження першої локації виступає замість Шоломака

Судячи по зображеннях, механік - найрозумніша свиня.

У Rovio є кілька картинок під назвою «Mechanic Pig Will Fix It» («Свиня-Механік виправить це»), які нібито підтверджують «золоті руки» Механіка.

Цікаві Факти

  • У зв'язку з появою нового Power-up'а який проходить рівень на три зірки, свиня-механік купується один раз за 0.99 $
  • На одній з картинок «Свиня-механік виправить!» Можна помітити екран вибору епізодів з гри Angry Birds Space Tazos.
  • Можливо, що Свиня-механік придумує і різні будови, в яких на рівнях сидять свині.
  • Незважаючи на досить брудну роботу механіка, свиня-механік завжди тримає себе в чистоті як і майже всі свині.
  • На картинці з використання Свині-механіка механік за розміром дорівнює свині з веснянками, значить, він - середня свиня. Але на плакатах «Свиня-механік виправить!» Він більше цієї свині.
  • На одній з картинок «Свиня-механік виправить!» Є Троянське яйце з п'ятнадцятої серії Angry Birds Toons Trojan Egg.
  • На екрані вибору рівнів епізоду Bad Piggies, якщо придивитися, то можна помітити, що у Механіка є веснянки.
  • В епізоді Red's Mighty Feathers літальні апарати для свиней будує не Механік, а звичайна свиня в касці.
  • У стані трупа п'ятачок Свині-механіка, як п'ятачок Короля свиней; ймовірно, що в стані трупа він розбухнув. Також кепка у нього порвалася.

Виноски

Bad Piggies
Свині
Основний склад
Шоломак і король 05
Мала свиняСередня свиняВелика свиняВусата свиняКороль свинейШоломак
Фахівці Свиня-листоношаСвиня-літописецьСвиня-механікСвиня-професорСвиня шеф-кухар
Космічний склад Жирна свиняГектор ПоркоСвиня-Інопланетянин
Свиня з веснянками
Мавпи НайджелМауро
Інше Свині

Випадкова вікі