FANDOM

Свиня-листоноша
Малая свинья
Загальна Інформація
Перша Поява: Рівень 1-1
Поява на рівнях: Часто
Міцність: Велика
Стать: Чоловіча
Розмір: Маленький

Свиня-листоноша - свиня з Angry Birds. Не зустрічається ні в одному рівні, тільки в меню паузи. Має два різних режими: «сонце» - з рекламою інших ігор Rovio (при цьому листоноша веселий) і «дощ» - без реклами (при цьому листоноша стає сумним). Щоб переключити режими клікніть на свиню-листоношу.

Цікаві Факти

  • Шоломак, Свиня-механік, Свиня-листоноша і Маленький Тіммі - єдині свині, у яких не видно вуха (під головним убором). Правда у свині-механіка і Тіммі не видно тільки одне вухо, тоді, як у інших не видно обидва.
  • У Angry Birds Facebook у свині-листоноші кепка менше. Їй закрите тільки одне вухо.
  • Можливо, свиня-листоноша - друг птахів, так як він повідомляє їм місцезнаходження Золотого яйця на рівні Easter Eggs 1-6.Також він не з'являється в режимі King Pig, що є ще одним доказом.
  • У свині-листоноші кепка схожа на кепку свині-механіка тільки кепка листоноші більше і "дивиться" в інший бік.
  • Свиня-листоноша - це середня свиня в картузі. Можливо у листоноші той же рівень міцності, що і в неї.

Виноски

Bad Piggies
Свині
Основний склад
Шоломак і король 05
Мала свиняСередня свиняВелика свиняВусата свиняКороль свинейШоломак
Фахівці Свиня-листоношаСвиня-літописецьСвиня-механікСвиня-професорСвиня шеф-кухар
Космічний склад Жирна свиняГектор ПоркоСвиня-Інопланетянин
Свиня з веснянками
Мавпи НайджелМауро
Інше Свині