FANDOM

Рожева пташка
Файл:Стелла 2№.jpg

Ім'я

Стелла

Поява на рівнях 1-5 (Angry Birds Seasons, Back to School)

19-1 (Angry Birds)

Сила Середня
Особливі вміння Видуває мильні бульбашки, які піднімають у повітря блоки та свиней
Стать Жіноча
Вид Рожевий какаду
Розмір Середній.

Рожева пташка (англ. Pink Bird) - вид пташки, який з'явився в Angry Birds Seasons в епізоді Back to School (назад до школи) у вересні 2012 року (потім вона з'явилася в Angry Birds Star Wars і набагато пізніше в оригінальній Angry Birds). Вона є третьою іграбельною пташкою жіночої статі, після Білої пташки і Перлинки, а також другою пташкою, яка стала постійним членом зграї.

Характеристика

  • Ім'я: Стелла
  • Інші імена: Рожева пташка, Пташка-пузиропускатель, Пташка-пузирестріл.

Особистість

Можливо, Рожева пташкаще не достатньо доросла, так як судячи з мультиплікаційному трейлеру Meet the Pink Bird: A new member of the Angry Birds! вона веде себе типово по-дитячому, і любить пускати мильні бульбашки.

Також вона є дуже кмітливою і хитрою, так як вона швидко придумала план щоб свині в черговий раз не вкрали яйця. Деякі вважають, що вона дуже добра.

Геймплей

Pink bird ability
  • Рожева пташка фактично слабка проти більшості блоків, як і помаранчева пташка до активації особливої ​​здатності.
  • Її особлива здатність - це пускати навколо себе кольорові мильні бульбашки, які можуть піднімати в повітря блоки і свиней. Ця здатність може активуватися при натисканні на екран або через кілька секунд після попадання в приміщення свиней. *Через кілька секунд, після підняття в повітря блоків або свиней бульбашки лопнуть, і таким чином всі блоки і свині, що знаходяться в них, впадуть вниз.

Цікаві Факти

Це друга пташка, яка має кольорові (блакитні) очі. Перша - Могутній Філадельфійський Орел. У всіх інших вони чорні.

У трейлері рожева пташка пускає бульбашки за допомогою спеціальної трубочки, в грі ж бульбашки з'являються навколо пташки самі собою.

Рожева пташка ніколи не впадає в стан трупа, оскільки її забирає разом з бульбашками. Тим не менш, у Принцеси Леї все ж є стан трупа.

Це пташка, яка остання з'явилася в оригінальній Angry Birds, вона з'явилася в епізоді Birdday Party на рівні 19-1.

Рожева, біла і зелена пташки (поки що) жодного разу не з'явилися у Angry Birds Space.

Рожева і чорна пташки - єдині птахи, у яких верхівка відразу двох кольорів.

У режимі King Pig її аналогом є Дівчинка-Свиня.

Це єдиний птах, у якої клич (крик) з кожним разом міняється

У трейлері у рожевої пташки очі бірюзового кольору, в грі блакитного, а в AB Toons темно-блакитного.

В офіційній групі Angry Birds на Facebook кілька разів до дня Св. Валентина з'являлися фотографії разом із закоханими Стелою і Редом. Однак, навряд чи між птахами є якісь подібні почуття, швидше за все це фан-aрт.

Можливо, Стелла - найстарша з птахів - дітей, після Помаранчевої Пташки, Синіх, а також смугастої пташки.

Стелла - найслабша пташка (без здатності). Вона навіть від скла відскакує.

Але її мінуси компенсуються тим що вона може підняти колони! Це видно у рівні 1-12 епізоду Back to School.

Стелла - п'ята пташка, у якої змінюється траєкторія польоту після активації здібності. Причому Рожева пташка піднімається вгору без рогатки.

Виноски

Випадкова вікі