FANDOM

Могутній орел
Могучий орёл (1)
Загальна інформація
Поява на рівнях З'являється в незалежності від рівня
Сила Колосальна
Особливі вміння Знищує всіх свиней землетрусом, після того як він вдариться об землю
Стать Чоловіча
Розмір Гігантський

Могутній орел (англ. Могутній орел), справжнє ім'я Майті - персонаж Angry Birds. Є необов'язковим персонажем, якого можна розблокувати, заплативши за гру додаткові $ 0,99 (приблизно 34 рубля). Могутній орел сильніше, ніж всі інші Пташки.

Геймплей

  • Значок використання могутнього орла знаходиться в лівому верхньому кутку , поруч із позначкою « повтор ». Натиснувши на нього , з'являться консерва з сардинами , а інші птахи зникнуть. Після запуску консерви в споруду , пролунає крик Могутнього орла , екран потемніє , і з лівого верхнього краю гри з'явиться силует Орла. Жодна свиня після появи Могутнього орла не виживає , навіть якщо ви запустите консерву в інший бік , але іноді якщо запустити орла не туди - свиня не стрибне (якщо свиня затиснута ) , але через кілька секунд помре сама в цьому можна переконатися в Angry Birds Seasons на рівні сезону Greedings 1-1 .
  • За втрату, нанесену Могутнім орлом , дається перо орла , яке буде показувати у відсотках завдану шкоду споруді свиней. При використанні могутнього орла за проходження рівня не дається жодної зірки , замість цього з'являється перо , яке показує відсоток руйнувань . Для досягнення 100 % -го рівня руйнувань можна до використання орла запускати і звичайних птахів. За 100 % - е руйнування на екрані вибору рівнів з'являється значок пера .

  • Зазвичай Могутнього орла можна використовувати щоб ​​пропустити рівень , а наступну атаку могутнім орлом можна використовувати тільки через годину . Хоча , якщо рівень вже пройдено (як орлом , так і звичайними птахами ) , можна використовувати орла на цьому рівні скільки завгодно разів .

  • У деяких іграх ( Злий космічних птахів , пташок , Angry Birds Rio ) при отриманні на певній кількості рівнів 100%-го руйнування відкриваються додаткові рівні .

Характер по Birdsonality

Згідно тесту, Могутній орел - завзятий, захисник загального блага, вважає за краще діяти самостійно, але часто потребує підтримки інших.

Характер

Мало що відомо про самого Орла.

Всі птахи та свині бояться його, оскільки він володіє незвичайною силою. Як показано в мультиплікаційному трейлері Angry Birds і Могутній орел Червона пташка з великим небажанням і страхом пішов просити у орла допомоги. Також з'ясовується що могутнього орла боїться навіть Великий брат, як показано на цьому плакаті:

400px-MightyEagle
Також страх орла птахів виявляється і в грі: перед запуском консерви з оселедцем всі птахи зникають, можливо швидко тікаючи, хоча можливо вони просто йдуть тому, що орел все одно все знищить.Хоча (як показано в коміксах) познайомившись з Орлом ближче, птахи почали з ним дружити, ходити до нього за порадами, і навіть запросили на Різдво.Могутній орел наймудріший з усіх птахів.

Місце проживання

Точно невідомо, де живе Могутній орел. Він постійно змінює місце проживання.

Наприклад: у мультиплікаційному трейлері Angry Birds і Могутній орел видно, що Могутній орел живе в печері біля підніжжя гори. У мультиплікаційному трейлері Ham'o'Ween Могутній орел живе в печері, яка знаходиться вже на самій горі.

Цікаві Факти

ШоломакБоїться 05
  • Могутній орел вміє літати , незважаючи на відсутність крил.
  • Плюшева іграшка Могутнього орла є особливо дорогою , і коштує вона майже 100 доларів , але ця ціна відповідає його розміру , так як він досягає розміру від 45 до 60 см.Mighty Eagle
  • Могутній орел був згаданий у пісні Злий світ співочих птахів .
  • У мультиплікаційному трейлері Ham'o'Ween Сині птахи приходять до лігва Могутнього орла на Хеллоуїн , а він дає їм велику цукерку .
  • В епізоді Рік Дракона Могутній орел замінюється Могутнім драконом . Ще він з ним пов'язаний. см. ( Рік Дракона (комікс ))
  • Коли Помаранчева пташка роздувається , то вона стає трохи більше Могутнього Орла.
  • Іноді , якщо Могутній орел летів , поки консерва падала , то Могутній орел пропустить її і консерва так і залишиться там.
  • Печера Орла в Серфінг і Торф ( виділена червоним)
  • У ролику Angry Birds і Могутній орел у могутнього орла не помічено ніздрів .
  • У коміксі Різдво , в історії Могутнього Орла , як він відвідав майстерню Санти -Клауса , у нього немає фіолетових кілець навколо очей. Можливо , це пов'язано з тим , що тоді він був молодшим.
  • Могутній орел , Жовта пташка і Великий брат - птахи , що мають найбільше двійників.
  • У Angry Birds Trilogy після трьох програшів поспіль у всіх епізодах всіх ігор раз і назавжди відкривається можливість користуватися Могутнім орлом безкоштовно.
  • У класичній грі і в Angry Birds Facebook на останніх 15 рівнях епізоду Серфінг і Торф на задньому плані можна побачити печеру Могутнього орла.
  • У трейлері Ham'o'ween над його печерою висить гарбуз .
  • Космічний орел у AB Space - єдиний птах , завжди показується тільки спереду .

Випадкова вікі