FANDOM

Могутній дракон
ПомаранчДракон 05
Загальна інформація
Поява на рівнях З'являється в незалежності від рівня
Сила Колосальна
Особливі вміння Знищує всіх свиней землетрусом, після того як він вдариться об землю
Стать Чоловіча
Розмір Гігантський

Могутній Дракон (англ. Mighty Dragon) - могутній персонаж гри Angry Birds Seasons, де він з'являється тільки в епізоді Year of the Dragon, в якості заміни Могутнього орла.

Геймплей

Angry-Birds-Seasons Year-of-the-Dragon Drakon-v-Deystvii

Могутнього дракона можна активувати натиснувши на кнопку із зображенням драконячого ока, поряд із кнопкою повтору. На рогатці з'явиться червона статуетка риби. Якщо її запустити в споруду свиней саме в цей момент з'явиться могутній дракон. Спочатку він полетить туди, куди впала риба, а потім він буде руйнувати споруду свиней, летячи по колу. Потім, коли всі свині в споруді будуть переможені дракон полетить.

Цікаві Факти

  • Аналогічно могутньому орлу, дракон використовується, якщо гравець відчуває труднощі і не може пройти рівень. Дракон може використовуватися не частіше, ніж раз на годину. Якщо рівень вже пройдено, запускати дракона можна необмежену кількість разів.
  • Відсоток руйнування, заподіяний драконом, показується не на пері орла, а на зображенні червоної риби коі.
  • Використовується безкоштовно на пристроях з операційними системами iOS, Android і Symbian ^ 3.
  • Могутній дракон, Луїс і Тисячолітній сокіл-єдині іграбельних персонажі, які не є птахами.
  • Могутній дракон також як і Могутній орел любить рибу, але не консерви, а свіжу як сказано в коміксах.
  • Могутній дракон пов'язаний з Могутнім орлом, докладніше про це прочитайте в коміксах Year of the Dragon.

Виноски