FANDOM

Матильда
Матильда
Загальна інформація
Стать Жіноча
Вид тварини Курка
Розмір Велика
Перша поява Poached Eggs 2-5
Ігри
Частота появ Не часто
Сила Середня
Особливі вміння Кидає яйця-бомби й підлітає вгору
Мультфільми
Перша поява Egg Sounds
Частота появ Часто
Розмір Середній
Epic
Перша поява Міст-головоломка
Частота появ За бажанням гравця
Особливі вміння Залежно від класу
Тип Лікар
Go
Епізод Air
Здібність Кидає яйця-бомби, пошкоджуючи карти супрптивників

Біла Пташка (англ. White Bird) - персонаж оригінальної Angry Birds, створений Rovio Entertainment в 2009 році.

Особисті Дані

Ім'я: Матильда.

Інші імена: Білий птах, Птах-бомбардир, Птах-бомбист, Квочка.

Сім'я: Білий птах-дівчинка (можливо молодша сестра або дочка).

Характер: Запальна. Коли мова йде про крадіжку яєць, вона як і всі птахи впадає в лють, при виявленні пропажі яєць. Білий птах дуже турботлива, особливо по відношенню до синіх птахів, які молоді і часто потрапляють в біду. Вона така ж відповідальна, як Ред, але не така нервова, як він. Також, коли яйця не вкрадені, вона задоволена миролюбна. У тесті Angry Birds Birdsonality сказано, що Матильда - чутлива, доброзичлива, перфекціоніст.

Особливі Прикмети

Колір білий.Животик кольору морської піни. Плями під очима кремового кольору. Чубчик і хвіст чорного.Форма яйцеподібна, що говорить про її особливі здібності.

обличчя:Очі розташовуються далеко один від одного.Брови схожі на квадратні коми, чорного кольору.Дзьоб великий. Верхня частина більше нижньої. Грушевого кольору.Верхівка вдає із себе чубчик, що складається з трьох прямокутних пір'їнок, чорного кольору.Хвіст схожий на чубчик. Складається з трьох прямокутних пір'їнок чорного кольору.

Здібності

Біла пташка досить велика за розміром, але вона не настільки сильна, як може здатися на перший погляд. І хоча її яйця-бомби можуть завдати значної шкоди, радіус дії вибухової хвилі досить маленький. Після того як здатність пташки активується, яйце летить вниз, а сама пташка вгору і вправо. Найбільші руйнування можуть бути заподіяні, якщо після запуску яйця птах полетить і вріжеться в якусь-небудь споруду. Без запуску яйця-бомби вона насилу пробиває скляні блоки, не кажучи вже про камінь. Може пробити максимум 2 дерев'яних блоки.

Випадкова вікі