FANDOM

Король свиней
Король свиней
Загальна Інформація
Перша Поява: Рівень 3-21
Поява на рівнях: Рідко
Міцність: Велика
Стать: Чоловіча
Розмір: Великий

Король свиней (англ. King Pig) - головний антагоніст і основний фінальний бос в іграх Angry Birds. Є королем всіх свиней, яких він використовує як поплічників для того, щоб викрасти у птахів яйця. Щоразу Король свиней зазнає невдачі, але він, не здаючись, придумує новий план по крадіжці яєць. Спочатку Король свиней був круглим, потім він став жирнішим і трохи трикутної форми. Можливо, що Свиня шеф-кухар готував дуже багато їжі для Короля, тому він так розтовстів.

Його повне прізвисько - Король свиней Гладкі Щоки ( King Pig Smooth Cheeks ).

Ім'я та прізвисько його батька - Леонард, Король свиней Брудноборід ( Leonard, King Pig Madbeard ).

Поява в іграх

Angry Birds

Король свиней
Шлемак и король

Вперше в оригінальній Angry Birds з'являється на рівні 3-21. Найчастіше він з'являється в кінці (дуже рідко в середині) епізоду. У кінці кожного епізоду Король свиней, переможений птахами, отримує безліч травм. Щоб показати, що він вижив, він моргає лівим (у Danger Above правим оком). Також іноді він з'являється в золотих яйцях. У золотому яйці № 13 королів четверо.

Angry Birds Seasons

У Angry Birds Seasons він, аналогічно Angry Birds, найчастіше з'являється в кінці або середині епізоду, але в епізоді Go Green, Get Lucky він взагалі не з'являється, тільки у золотому яйці "на три зірки". Також іноді він буває одягнений у різні капелюхи та / або аксесуари, наприклад:

Season's Greedings, Wreck the Halls і Winter Wonderham - одягнений в костюм Санти-Клауса.

Angry Birds Space

Король свиней
200px-Plakat king pig

У раніше перерахованих іграх він з'являється в нерухомому стані, як і всі інші свині, але в Angry Birds Space він сидить в різних механізмах, і постійно рухається, через що його складніше вбити. Також, одних попадань птахів мало, в нього також треба кидати метеорити для додаткового шкоди.

Вперше він з'являється в рівні 1-30, де він керує якимось апаратом, схожий на місяцехід, автомобіль і танк одночасно. З труб цього апарата вилітають різні овочі та / або метеорити в бульбашках. Такими пташками як: червона, сині, і лазерна цей апарат не можна пробити, чорної птахом можна завдати йому шкоди за допомогою вибуху. Найкраще всіх трьох інших птахів використовувати для того, щоб відкривати метеорити в міхурах, потрапляючи по ним. Але потрібно це зробити так, щоб вони не потрапляли в центр апарату короля свиней, так як метеорити відскакують від кабіни апарату.

Вдруге Король свиней з'являється на рівні 2-30, де він на цей раз управляє літаючою тарілкою (НЛО) з клешнями. Його можна перемогти такий же стратегією, але на цей раз він буде набагато маневрений, і тому також можна користуватися не тільки метеоритами, літаючими над планетою, а й крижаними метеоритами, що лежать на поверхні планети, які можна запустити вгору за допомогою динаміту.

Після поразки у другому босі король свиней довго не з'являвся в Angry Birds Space, проте повернувся в епізоді Pig Dipper, де він знову викрадає яйце Крижаної пташки, і ховається на субмарині. На рівні 6-30 він знову постає у вигляді боса, цього разу керуючи субмариною. Також чотири короля свиней з'являються в Eggsteroids № 7.

Bad Piggies

Король свиней
Король Свиней Bad Piggies

У перших епізодах Bad Piggies Король був лише "пасажиром", якого потрібно було перевезти, і заробити одну з зірок. А після оновлення епізоду Rise and Swine в грі з'явилися бонуси. Щоб їх отримати безкоштовно, потрібно збирати на рівнях шматки торта, тістечко і морозиво, годувати ними Короля Свиней, і у випадку удачі, він відригне активатори. Але це трапляється не завжди, іноді з рота Короля Свиней може вилетіти небудь сміття.

Виноски

Bad Piggies
Свині
Основний склад
Шоломак і король 05
Мала свиняСередня свиняВелика свиняВусата свиняКороль свинейШоломак
Фахівці Свиня-листоношаСвиня-літописецьСвиня-механікСвиня-професорСвиня шеф-кухар
Космічний склад Жирна свиняГектор ПоркоСвиня-Інопланетянин
Свиня з веснянками
Мавпи НайджелМауро
Інше Свині

Випадкова вікі