FANDOM

Капрал
Шоломак
Загальна Інформація
Перша Поява: Рівень 1-21
Поява на рівнях: Не часто
Міцність: Середня
Стать: Чоловіча
Розмір: Середній

Капрал (Шоломак, Шоломник, Шлемафон; англ. Corporal Pig) - ворог з ігор Angry Birds. Є бридкою зеленою свинею, яка командує рядовими свинями. Його шолом зроблений із сталі або пластмаси (точно невідомо). Від звичайних свиней він відрізняється підвищеною міцністю і шоломом, перемогти його можна лише прямим попаданням птаха, і дуже великою кількістю ударів об кам'яні блоки.

Опис

Капрал являє собою звичайну свиню, але з деякими характерними рисами обличчя і темно-сірим шоломом. Його шолом зроблений із сталі або пластмаси (точно невідомо), уздовж його обода йде коричневий ремінець, який притискає до шолома пікову карту. Капрал відрізняється підвищеною міцністю через шолома, перемогти його можна лише прямим попаданням птиці, скиданням його з висоти або скиданням на нього кам'яних або дерев'яних блоків. Його поступова втрата шолома: у старій версії свині шолом спочатку тріскається, потім діра стає все ширше і ширше і нарешті шолом розпадається. У новій версії шлемак в його шоломі з'являється вм'ятина, потім другий і нарешті шолом розпадається.

За тестом Angry Birds Birdsonality він відвертий, завзятий, практична, впевнена і дуже строгий. Схожі якості за ним спостерігаються і в Angry Birds Toons, де він командує рядовими свинями і придумує для них нові плани із захоплення яєць. Більш досвідчений, ніж інші свині і краще знає, що треба робити, хоча, також, як і вони, завжди зазнає поразок. Починаючи з серії Dopeys on a Rope, його дизайн змінився: шкіра тепер болотного кольору і з плямами, а шолом потемнів. Це може означати, що шлемак в королівстві свиней декілька. Однак, жоден з шлемак старого дизайну в Toons більше не з'являвся. Можливо, що це є наслідком ударів блискавок в серії Thunder Chuck або дія серій відбувається на кілька років пізніше, де шлемак вже постарів, що малоймовірно, адже інші персонажі не змінилися. У трейлері Ham'o'ween шлемак також декілька.

Капрал рідко можна зустріти щасливим, однак в серії Cordon Bleugh! він посміхнувся від їжі Матильди, яка для свиней здалася дуже смачною. Також він посміхнувся в серії Crash Test Piggies, коли побачив ракету, яку принесла свиня; в серії El Porkador!, коли велетень майже добрався до яєць, в трейлері Meet the Pink Bird: A new member of the Angry Birds!, коли побачив яйце-міхур. У серії Pig Talent він голосно реготав, коли йому сподобався виступ свині з повітряними кульками.

Цікаві Факти

  • Шоломак, Свиня-механік и Свиня-листоноша — єдині свині, у яких не видно вуха (під головним убором).
    Правда, у Свині-механіка не видно тільки одне вухо, тоді як у інших не видно обидва вуха. Хоча в Facebook у свині-листоноші теж закрита тільки одне вухо.
  • Плюшева іграшка Шоломак - єдина іграшка свині у стані трупа. І багатьом фанатам це не сподобалося.
  • У плюшевої іграшки шлемак немає вух. Але на плакаті, що рекламує Майті і на кадрах Angry Birds Toons можна побачити, що у нього є вуха.
  • Шолом, який носить шлемак, нагадує нацистську каску другої світової війни.
  • У King Pig Шоломак вибухає, як чорний птах.
  • Шолом можна віднести до аксесуарів. Він з'являвся без нього на деяких плакатах і іноді в трейлерах, коли з нього злітав шолом. Так само шолом відлетить при використанні активатора Pig Puffers.
  • Улюблена пора року Шоломака - це літо, про це можна здогадатися по картинці з епізоду Summer Pignic.
  • На плакаті Angry Birds Toons у Шоломака збоку на шоломі піковий туз. Також у Angry Birds Toons у Шлемака шолом кріпиться на запряжці. Ще шолом став більш світлого відтінку, а в серіях Dopeys on a Rope і Double Take у нього шкіра болотного кольору і з плямами, а шолом потемнів. Це може означати, що Шлемака в королівстві свиней декілька. Хоча, можливо, що це є наслідком ударів блискавок в серії Thunder Chuck, в результаті яких Шлемака обгорів. Також у серії Dopeys on a Rope видно, що у нього були плями на голові, як у жирної свині (коли він летів зі скелі). Можливо що Шлемака просто старше малих і середніх свиней.
  • У старому дизайні в стані трупа шолом розколюється, а в новому мнеться. З цього можна зробити висновок - у старому дизайні шолом зроблений з каменю або пластмаси, а в новому з металу.
  • У Angry Birds Toons добре показано, що за характером Шлемак дуже злий і байдужий.
  • Шоломак краде яйця заради підвищення на посаді. Це видно в трейлері Meet the Pink Bird: A new member of the Angry Birds!.
  • Шоломака рідко можна зустріти щасливим, проте в серії Cordon Bleugh! він посміхнувся від їжі Матильди, яка для свиней здалася дуже смачною.
  • У Шоломака-зомбі шолом - це частина черепа

Виноски

Bad Piggies
Свині
Основний склад
Шоломак і король 05
Мала свиняСередня свиняВелика свиняВусата свиняКороль свинейШоломак
Фахівці Свиня-листоношаСвиня-літописецьСвиня-механікСвиня-професорСвиня шеф-кухар
Космічний склад Жирна свиняГектор ПоркоСвиня-Інопланетянин
Свиня з веснянками
Мавпи НайджелМауро
Інше Свині

Випадкова вікі