FANDOM

Зірки
3 звезды классика

Зірки - своєрідна " одиниця якості " у серії ігор Angry Birds.

Опис

Зірки використовуються по закінченню рівня при підрахунку набраних гравцем очок. Є три рівні якості, визначених зірками: 1 зірка (слабке проходження), 2 зірки (нормальне проходження) і 3 зірки (хороше проходження). Варіант, коли гравець не отримує жодної зірки, можливий тільки в тих випадках, коли він так і не доводить рівень до переможного кінця, залишаючи деяких свиней незнищені, або коли гравець ізпользовал могутнього орла. В інших же випадках, хоча б одну зірку він отримає обов'язково. Кількість набраних на рівні зірок можна бачити на екрані «Рівень пройдений» і в опції вибору рівнів.

Якщо гравець набрав на рівні менше трьох зірок, пізніше він зможе зіграти в нього ще раз і спробувати набрати більше зірок (тобто, побити власний рекорд). 

Розподіл зірок

Зірки розподіляються, перш за все, за кількістю набраних на рівні очок. На різних рівнях за одні й ті ж окуляри можна отримати різну кількість зірок - це пов'язано з тим, що кожен рівень по-своєму унікальний, і для хорошого або поганого знищення блоків в його будівлях можуть вимагатися різні окуляри.

У більшості випадків, зірки розподіляються так:

1 зірка: Слабке проходження рівня на невелике число очок; найчастіше без залишилися птахів.

2 зірки: Нормальне проходження рівня на середнє число очок; нерідко дається за збереження мінімуму птахів.

3 зірки: Хороше проходження рівня на максимально доступне число очок; дається за збереження більшості птахів (або взагалі, якщо пройти рівень однієї пташкою).

За проходження всіх рівнів небудь локації на 3 зірки гравцеві в багатьох іграх надається небудь, наприклад Могутній орел або спеціальні рівні. Щоб отримати три зірки, треба або прагнути знищити якомога більше блоків, або використовувати птахів настільки ефективно, щоб частина з них залишилася невикористаною. На деяких рівнях отримати три зірки досить легко, на деяких досить складно.

При грі Могутнім Орлом зірки відсутні. Вимірюється у відсотках ефективності Могутнього Орла, якщо набрати 100% можна отримати перо (у Year of the Dragon - червону статуетку риби вряди, в Angry Birds Star Wars - тисячолітнього сокола і медаль).

Bad Piggies 

У грі Bad Piggies логіка отримання зірок дещо інша. Якщо гравець дістався фінішу, він отримує одну зірку. Для отримання другого і третього зірки, треба виконати певні умови, які змінюються в залежності від рівня. Від гравця може знадобитися:

- Дістати одну або дві коробки з зірками.

- Зробити так, щоб транспортний засіб не розвалилося до того, як досягне фінішу.

- Не використовувати будь-яку з деталей.

- Дістатися до фінішу за певну кількість часу.

- Довезти до фінішу не тільки свиню, а й Короля свиней.

Не обов'язково збирати всі три зірки за одну спробу, іноді це навіть неможливо. Досить просто переграти рівень, дотримуючись параметри отримання тієї чи іншої зірки.

Випадкова вікі