FANDOM

  • Тип: Ігри / PC

Хеш релізу: BTIH:ecb9cc60d81d7356d7909f4369f6442086af4bac,

  • ID релізу: 226
  • Жанр: Puzzle,Arcade
  • Рік:2011
  • Розробник: Rovio Mobile
  • Видавець: Clickgamer Media Chillingo
  • Локалізація: Localize Team
  • Мова інтерфейсу: Українська є деякі місця з Англійською
  • Захист: нема

Про гру:

Angry Birds - відеогра-головоломка, розроблена фінською компанією Rovio Entertainment, в якій гравець з допомогою рогатки повинен стріляти птахами по свинкам, розставлених на різних конструкціях.

З моменту першого релізу для Apple iOS, 10 грудня 2009 року в App Store було придбано більше 12 мільйонів копій гри. В даний час вийшли версії гри для інших платформ, включаючи Maemo 5, Android, Symbian , WebOS, Mac OS X і Microsoft Windows. З 11 травня 2011 додали версію для браузера Google Chrome.

У цій грі гравець використовують рогатку для запуску птиці в свиней, розміщених на поверхні або всередині різних структур, з наміром знищити всіх свиней на ігровому полі. Коли гравець пройшов даний рівень (або епізод), йому відкриваються новий рівень і нові птахи, також компанія Rovio Mobile підтримала Angry Birds з численними безкоштовними оновленнями, які додають додатковий ігровий контент. Гра постійно поповнюється новими епізодами. Після виходу основної гри з'явилася Angry Birds Seasons з епізодами, присвяченими святам. 17 березня 2011 вийшла Angry Birds Rio, яку можна придбати за 0,99 долара в App Store, і за 5 доларів для ПК.

Вимоги:

  • ЦП: 1 ГГц чи швидший
  • Оперативна пам'ять: 64мб і більше
  • Відеокарта: 256мб і більше
  • Звукова карта: сумісна з DirectX 9
  • Вільна пам'ять на HDD: 50 мб
  • Операційна система: Windows XP / Windows Vista / Windows 7

Цікаві факти про гру

Для веб-версії замість яйця використовується логотип Google Chrome.

Гру Angry Birds скачали більше 200 мільйонів разів, також продано сувенірної продукції за мотивами гри три мільйона штук. Раніше в березні студія Rovio заявила, що всього продукти Angry Birds принесли їй виручки на суму близько 56 мільйонів євро, при стартових вкладень в 100 тисяч євро на етапі організації компанії. Таким чином Angry Birds стала найпопулярнішою і прибутковою грою в історії мобільних платформ.

В оригінальній версії гри для того, щоб відкрити скриню (Наприклад: рівень "1-8"), потрібно: пройти повністю рівень на всі три зірки, а потім затиснувши скриню клавішою миші, ввести на клавіатурі слово "OPEN", і тоді відкриється бонусний рівень.

На економічному форумі в Санкт-Петербурзі президент Росії Дмитро Медведєв несподівано для всіх подякував розробникам зі студії Rovio за створення гри Angry Birds. За словами президента, тепер у російських чиновників є як мінімум одна дуже важлива справа на роботі.

Виноски

Випадкова вікі