FANDOM

Зелена пташка
200px-Ал

Ал
Поява на рівнях 6-4 (Але доступний зі 6-5)
Сила Середня
Особливі вміння  Змінювати напрямок польоту, в протилежну сторону від сторони запуску, як бумеранг
Стать Чоловіча
Вид Смарагдовий Тукан
Розмір Середній.

Зелена пташка (англ. Green Bird) - персонаж Angry Birds, найперша з нових пташок.

Він з'являється на рівні 6-4, де його потрібно звільнити з клітки з кам'яними гратами, в яку його заточили свині, але грати за нього можна тільки в наступному рівні.

Характеристика

У польоті поводиться як бумеранг, необхідна для підриву основи ворожої конструкції або при неможливості прямого попадання.

Особисті дані

  • Ім'я: Ал.
  • Інші імена: Зелена пташка, Птах-Бумеранг, Ел, Хел.
  • Сім'я: Невідома.
  • Характер: запальний. Коли мова йде про крадіжку яєць, він як і всі птахи впадає в лють, при виявленні пропажі яєць. Взагалі мало що відомо про його характер. Єдиний мультиплікаційний трейлер, де він був зображений це Summer Pignic, де він зображений веселим і незграбним. У тесті Angry Birds Birdsonality сказано, що Ал - розуміючий, товариський, слухач, має соціальний характер, погано приймає критику.

Особливі прикмети

Колір зелений, дзьоб помаранчевий, животик білий.

Форма товста, яйцеподібна.

Oбличчя
  • Очі Круглі, з маленькими зіницями (Через дзьоба видно тільки одне око)
  • Брови Тонкі, прямокутні.
  • Дзьоб Довгий, великий, загострений, як у всіх туканів.
  • Верхівка схожа на маківку Білої Пташки.
  • Хвіст схожий на верхівку Жовтої Пташки.

Біографія

Про те, що було з зеленим птахом до того, як він приєднався до зграї, відомо небагато. Коли він з'явився у грі в перший раз, тоді він був в клітці, захоплений свинями. Пізніше інші члени зграї його звільнили. (Див. Danger Above)

У певний період часу зграя була викрадена і відправлена в Ріо-де-Жанейро, в Бразилії. Там птахи вирвалися з клітки, звільнили інших, познайомилися з папугами Голубчиков і Перлинкою і боролися з браконьєрами. Зелена птах не відразу з'явилась у Ріо, можливо вона була викрадена і прибула туди пізніше, щоб допомогти іншим. (Див. Angry Birds Rio)

А в Angry Birds Seasons, судячи по ролику Summer Pignic, вона з'явилася саме на цьому самому пікніку, але Зелена пташка існувала ще в епізоді Trick or Treat, що йде першим.

Крім Ріо зелена пташка була в Китаї та Японії.

Переваги та недоліки

  • Зелену пташку добре використовувати проти дерев'яних і скляних / крижаних блоків.
  • Зелений птах може полетіти далі і вище інших птахів. Особливо це помітно в епізоді The Big Setup, де крім Ала є ще Теренс, який навпаки летить нижче.
  • При прямому запуску може пробити багато дерев'яних блоків і дати хороший імпульс. Однак зеленїим птахом складно управляти і не завжди вдається точно направити його туди, куди потрібно.
  • Іноді він врізається в землю, так і не досягнувши мети.
  • Також не варто активувати здатність птиці, коли вона знаходиться зовсім поруч з блоком, вона може не встигнути розігнатися і не заподіє шкоди конструкції. Марно наносити удари зверху.

Цікаві Факти

Звук болю Зеленої Пташки скопійований зі звуку болю Жовтої Пташки.

Це єдиний птах, яка обертається при польоті, проте окрім неї, є ще один птах - Йода. Але останній паморочиться при активації особливої ​​здатності

При запуску з рогатки Ал паморочиться під час польоту. Коли він пролітає в меню, він летить як звичайні птахи (прямо).

В епізоді Sakura Ninja ігри Angry Birds Fuji tv зелена птах з'являється в костюмі кендоіста. Це перший раз, коли цей птах з'являється в костюмі.

Зелена і Крижана пташка, Перлинка і Голубчик, а також космічне яйце - персонажі, які вперше з'являються в якості бранців.

Також Зелена Пташка цілих 2 рази була бранцем свиней - перший раз на рівні 6-4, і в другій на рівні 9-5.

Зелена і Крижана пташка, Перлинка і Голубчик - персонажі, які з'являються в епізодах до того, як їх можна використовувати в якості іграбельного персонажа.

У трейлері Summer Pignic у Зеленій птиці очі розташовані дуже близько один до одного, і взагалі, вона має зовсім іншу форму.

У Зеленої пташки присутнє жовте кільце (біля дзьоба). Але його немає на деяких картинках.

Зелена пташка - єдиний птах з основного складу у якої (поки) немає двійників.

За всі комікси Зелена пташка сказала всього одну фразу.

В епізоді Piglantis зелену птицю неможливо використовувати під водою, там вона відразу ж перетворюється на труп.

Багато фанатів вважають його слабкою, але все залежить лише від майстерності гри. Якщо ти майстер то й Редом можна пройти весь рівень.

З першого разу можна подумати що це селезень, адже голова зелена і животик білий.

Зелена птах можливе не з'явиться в Angry Birds Toons, оскільки його немає на промо-картинці.

Існують суперечки між російськомовними фанатами про те, як звуть зелену птицю: Ал або Ел. Справа в тому, що по-англійськи її ім'я пишеться Al, також іноді зустрічається варіант Hal, а вимовляється це ім'я може і як Ал, і як Ел.

Зелена пташка сама мовчазна з птахів, після Великого брата.

Ал - 3-тя птах, яка змінює свою траєкторію після активації здібності.

Зелена пташка частіше інших птахів змінює зовнішність в різних трейлерах.

У Angry Birds Friends у Ала труп не такий, як в інших іграх (там у нього просто відкритий дзьоб, ніби він стогне від болю, а в інших іграх - трохи прочинити очей, і "м'ятий" дзьоб).

Випадкова вікі