FANDOM

Геймплей Angry Birds Epic досить складний і не схожий на геймплей решти ігор серії. Суть цієї гри - участь у боях між свинями та птахами, у яких гравцеві потрібно перемогти свиней (і при цьому не дати свиням вбити птахів).

Рівні

Звичайні рівні

%D0%9E%D0%B1%D1%8B%D1%87%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%8C.jpg

Характерною особливістю гри є відсутність в ній епізодів. Замість них є величезна кількість локацій. Кожна локація складається з одного або декількох рівнів. Переміщення між рівнями здійснюється за допомогою спеціальної карти Острова, на якій прапорцями відзначені всі доступні рівні. Ця карта дає гравцеві дуже великі відомості про географію свинячого острова, так як на ній показані всі біоми, а також деякі будівлі - наприклад, замки та майстерні.

Більшість рівнів являють собою битви між певними свинями (іноді однієї свинею) і птахами. Птахів гравець обирає самостійно перед грою, на більшості рівнів можна використовувати трьох птахів (є винятки - наприклад, рівень « Старі пташині пагорби - 4 », де для гри доступна тільки одна пташка). Більше трьох птахів використовувати не можна, менше - можна, але не рекомендується (виняток становлять найперші рівні гри, які можна легко пройти 1-2 птахами - це пов'язано з тим, що на перших етапах гравцеві доступні не всі птахи). Свині є віртуальними ворогами та керуються комп'ютером; на кожному рівні завжди присутні певні свині, їх склад гравець змінити не може (однак, якщо він буде перепроходіть вже пройдені рівні, склад свиней на них все-таки може змінитися).

Битва ведеться покроково, тобто обидві сторони роблять ходи по черзі. За кожен хід гравець повинен так чи інакше використовувати всіх наявні у нього птахів - або вдарити ними по свиням, або активувати їх захисні властивості. Аналогічним чином комп'ютер за один хід також зобов'язаний тим чи іншим чином використовувати всіх свиней. На відміну від гравця, який може кожен раз ходити по-різному, комп'ютер робить всі ходи не випадково, а слідуючи певній стратегії, яку гравець повинен зрозуміти і перехитрити (але так як гравець часто робить різні ходи, на кожен хід у комп'ютера є своя відповідь , і тому битви не можна назвати одноманітними). Щоб атакувати свиню, потрібно провести по екрану лінію від пташки до свині. Щоб активувати захисну здатність, потрібно провести аналогічну лінію від пташки до іншої пташки або просто натиснути по самій пташці, чию захисну здатність ви бажаєте активувати. Крім того, для пташки можна активувати особливо потужну здатність, віддавши їй перець люті (це можливо тільки в тому випадку, якщо він повністю заряджений).

У кожної свині та пташки є певний рівень здоров'я (він відображається у вигляді червоної смужки з поділками під персонажем), сила атаки і особливі здібності (у слабких свиней - наприклад, у свині з палицею як таких здібностей немає, вона просто б'є птахів своєю зброєю або головою). Велику інформацію про персонажа можна отримати, якщо, перебуваючи на рівні, натиснути на нього та тримати . Тоді з'явиться табличка з описом всіх його здібностей та вмінь. Коли здоров'я персонажа повністю закінчується, він гине та зникає з рівня. Деякий персонажі вміють відновлювати своє здоров'я і здоров'я своїх союзників у битві (наприклад, це можуть робити Матильда та природня свиня).

Битва закінчується, коли всі персонажі однієї сторони позбавляються свого здоров'я. Якщо це відбувається зі свинями, гравець перемагає, рівень вважається пройденим, і відкривається наступний (якщо гравець перепроходіть вже пройдений рівень або проходить рівень бонусної локації, новий рівень не відкривається). Якщо ж пташки помирають раніше свиней, рівень залишається непройдений, і гравцеві доводиться перепроходити його заново доти, доки він не буде пройдений. Також після поразки він може відродити всіх птахів, повернувши їм повне здоров'я, але для цього потрібно заплатити 10 монеток вдачі , і зробити це можна тільки в перші секунди після знищення всіх птахів.

%D0%A0%D1%8D%D0%B4_%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%B5%D1%82_.jpg %D0%9F%D1%82%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%B2_%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%B5%D1%82.jpg %D0%A1%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B9_%D1%89%D0%B8%D1%82_%D0%A7%D0%B0%D0%BA%D0%B0.jpg %D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%86_%D1%8F%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B82.jpg

Серії боїв

%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%8F_%D0%B1%D0%BE%D1%91%D0%B2.jpg

Крім звичайних рівнів, у деяких локаціях зустрічаються особливі рівні, які представляють собою цілі серії боїв. Серія боїв складається з трьох або більше (іноді менше) етапів, в кожному з яких гравцеві належить битися з певними свинями. Зазвичай складність зростає з кожним етапом. На останньому етапі часто може бути присутнім особливо складний ворог - бос.

Основна складність серії боїв полягає в тому, що після проходження кожного етапу здоров'я птахів залишається таким же, як і в попередньому етапі. Тобто, якщо в першому етапі пташки втратили значну частину здоров'я, у другому етапі ворогам буде дуже легко вбити їх. Якщо в одному з етапів будь-яка пташка була вбита, в наступних етапах вона також використовуватися не може. Серія боїв закінчується на користь гравця в тому випадку, якщо він успішно проходить всі етапи і вбиває всіх свиней в кожному з них. Якщо на одному з етапів всі птахи гинуть, серія боїв залишається непройденою.

%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8F_3_%282%29.jpg

%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%8B%D0%B9_%D1%80%D0%B8%D1%84_2-1.png

Рівні-замки

Star_reef_castle5.jpg

Окрему групу рівнів складають замки. На карті вони так і позначаються - у вигляді великих замків, побудованих з дерева, каменю та інших матеріалів. Всього у грі шість замків:Кобальтовий свинячий замок, Пустельний свинячий замок, Кораловий замок, Гірський свинячий замок, Замок Короля свиней та Замок Свиномага. Кожен замок у сюжеті пов'язаний зі звільненням одного з п'яти яєць (для звільнення останнього, п'ятого, яйця птахів доводиться боротися зі свинями відразу в двох замках - спочатку в замку Короля свиней, потім в замку Свиномага). Всі замки представляють собою серії боїв підвищеної складності, що складаються з п'яти етапів (виняток становить Замок Свиномага, який складається тільки з двох етапів). На перших чотирьох етапах зазвичай з'являються найсильніші свині з тих, з якими гравець бився в локаціях, що стоять перед замком. На п'ятому етапі з'являється головний бос, який володіє особливою силою та міцністю, - Принц Свинина, Король свиней або Свиномаг (у Замку Короля свиней з'являються всі троє разом). Разом з ними також можуть з'являтися різні види бомб (королівська бомба, бомба-пастка та інші). У Замку Свиномага бос, Свиномаг, з'являється вже на першому етапі. У другому етапі він перетворюється і стає величезним демоном, якого дуже складно вбити.

Якщо гравець успішно проходить всі етапи замку і вбиває головного боса, замок вважається пройденим і на карті перетворюється в руїни.

%D0%97%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BA_1.jpg 2_%D0%B1%D0%BE%D0%B9.png %D0%9F%D1%83%D1%81%D1%82%D1%8B%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D1%81%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%B7%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BA_%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B9.png Desert_pig_castle_.jpg

Випадкова вікі